Fenerbahçemizi, görmek istediğimiz Fenerbahçe'den çok daha iyi seviyelere getirecek olan başkanımız.
En borçlu ve en kriz dönemde geldi Fenerbahçe'ye. Elini taşın altına koydu. Bu yıl, Fenerbahçe'nin sportif başarısına ağırlık veremedi, çünkü takımı mali açıdan düzeltmeye öncelik verdi. Önümüzdeki yıl da belki şampiyon olamayız ya da oluruz bilemem ama bundan bi üç yıl içerisinde Fenerbahçe şampiyonlar ligi'nde çeyrek final/yarı final görecek seviyeye gelecek. Bu da Başkanımız ali koç sayesinde olacak. Fransa'nın psg'si gibi, Türkiye ligi'ne ambargo koyacağız.