Ya amına koyayım, bi bırakın da adam inandığı işi yapsın.. bi salın adamın yakasını.. olan oldu takım şu an kötü.. aziz gitsin, gitti, aykut gitsin, gitti, cocu gitsin, gitti, ersun gelsin, geldi, şimdi comolli gitsin, o gidince sıra ali koç'a gelecek.. istekleriniz, isteklerimiz hatta, bitmiyor.. bitmiyor.. bitmiyor.. bi düşelim adamın yakasından artık.. 7-8 ayda adam nelerle uğraştı.. hepimiz yakından gördük, duyduk, dinledik.. bi bırakalım artık da hayalindeki şeyleri bi görelim.. taraftar o kadar çok baskı kuruyor ki adamın üstünde, adam istemediği şeyleri yapmak zorunda kalıyor..
Ali koç hiç bir zaman bu sezon için şampiyonluk sözü vermedi zaten.. biz "ali koç başkan fenerbahçe şampiyon" diye bağırdık, çağırdık.. kendi çığlığımızdan ali koç'u hiç dinlemedik, duyamadık.
Şimdi bize düşen susup beklemek.. her kafadan bi ses çıkarsa olmaz.. ha durumu toparlayacak über bi fikrin varsa bir sürü iletişim imkanı var ara, yaz, mektup gönder, mail at, hiç bir şey bulamadın stadyumun yeri belli, kulüp binasının yeri belli.. git benim bi fikrim var diye bağır çağır birileri duyar mutlaka..
Ama sürekli çapalayarak olmaz.. testere gibi olmak lazım..
Sen büyük fenerbahçe taraftarısın, dolduruşa gelme lüksün yok.. aklını kullan..
zekeriya öz ile mehmet berk'in tokatlarıyla rot balansını kaybeden ve şu an kümede kalma mücadelesi verip sene sonu zevkle küme düşecek kulübün başkanı.
Adsm sezon başında tolga ciğerci yi, ara transferde de serdar aziz ve tolgay arslan ı kadroya kattı. Kendisi ne yapmak nereye varmak istemektedir? Takımın durumu ortada eğer 2 hafta daha üst üste puan kaybı yaşanırsa ciddi anlamda tehlike çanları çalmaya başkayacak takım için. Bakalım daha neler yapacak.
Atesle oynuyor atesle takimin zaten anasi aglamis sen git kronik sakat ve istikrarsiz adamlari topla.
Seneye nasil iyi bir takim kuracaklar belli degil.
Ama bunlardan bana ne.
Biz artik 5. Yildizi takariz bekleyin üst üste en az 5 yil sampiyonluk diyorum.
iktidara gelmiş taraftardır.
taraftarların futbolcularla yüzyüze konuşması konusunda, tabi konuşacaklar fenerde herkes gider taraftar kalıcıdır minvalinde sözler söyledi.
tam bir taraftar ya.
helal sana başkan. aynen devam.
en büyük başkanımız. hepte öyle olacak. tam bir taraftar zihniyetinde ve asla değişmesin. fenerbahçe bizim, yani taraftarın. o da bizim yönetimdeki halimiz.
ben uzağa bakan biriyim. bazen yanlış bazen doğru görürüm.
şu ana baktığımda politikaya hazırlık yapıyor gibime geliyor. sorumlu insan çünkü yapsın.
fenerbahçe de hatalar yapmadı mı yaptı ama donelere bakıp karar verdi. şansı yaver gitmedi. ne slimani ne ayew transferine yanlış denemez. olamadı.
türkiye de politikaya girdiğinde de yapacak. olsun. niyet önemli.
hatalarını çataçat söyledi. düzeltti.
başkanım seni daha yükseklerde görelim.
kendisi itirf etmese de izlediği yol tam bir politikaya hazırlık yolu. biz bunu görüyoruz.
takıma seslenişler, kürsü hakimiyeti denemeleri, polemikler, gündem oluışturmalar.
bunları görüyoruz. tabi yanılmış olabiliriz ama önemli değil. biz fenerliyiz. aklımızdan geçen ortada olur.
başkan aynen devam. bu ülkede en çok katkısı olan ailelerden birisin. en çokta senin malın mülkün var. elbette malını koryacak, ülkenin daha iyi olmasını isteyeceksin.
bizde destekciniz. parti işleriyle uğraşmam ama parti kur oy verelim.
Fenerbahçe başkanlığına seçildiğinde efendiliğinden, centilmenliğinden, profesyonelliğinden dolayı bir Galatasaraylı olarak en çok sevinenlerdendim. seçildikten sonra Aziz Yıldırım’dan bile çirkef biri olmaya başladı. sanırım futbol takımının başarısızlığını ört pas etmek ve taraftarın sinirini yatıştırmak adına sağa sola saldırmayı kendine amaç edindi.