Fenerbahçe başkanlığına seçildiğinde efendiliğinden, centilmenliğinden, profesyonelliğinden dolayı bir Galatasaraylı olarak en çok sevinenlerdendim. seçildikten sonra Aziz Yıldırım’dan bile çirkef biri olmaya başladı. sanırım futbol takımının başarısızlığını ört pas etmek ve taraftarın sinirini yatıştırmak adına sağa sola saldırmayı kendine amaç edindi.