Ya amına koyayım, bi bırakın da adam inandığı işi yapsın.. bi salın adamın yakasını.. olan oldu takım şu an kötü.. aziz gitsin, gitti, aykut gitsin, gitti, cocu gitsin, gitti, ersun gelsin, geldi, şimdi comolli gitsin, o gidince sıra ali koç'a gelecek.. istekleriniz, isteklerimiz hatta, bitmiyor.. bitmiyor.. bitmiyor.. bi düşelim adamın yakasından artık.. 7-8 ayda adam nelerle uğraştı.. hepimiz yakından gördük, duyduk, dinledik.. bi bırakalım artık da hayalindeki şeyleri bi görelim.. taraftar o kadar çok baskı kuruyor ki adamın üstünde, adam istemediği şeyleri yapmak zorunda kalıyor..
Ali koç hiç bir zaman bu sezon için şampiyonluk sözü vermedi zaten.. biz "ali koç başkan fenerbahçe şampiyon" diye bağırdık, çağırdık.. kendi çığlığımızdan ali koç'u hiç dinlemedik, duyamadık.
Şimdi bize düşen susup beklemek.. her kafadan bi ses çıkarsa olmaz.. ha durumu toparlayacak über bi fikrin varsa bir sürü iletişim imkanı var ara, yaz, mektup gönder, mail at, hiç bir şey bulamadın stadyumun yeri belli, kulüp binasının yeri belli.. git benim bi fikrim var diye bağır çağır birileri duyar mutlaka..
Ama sürekli çapalayarak olmaz.. testere gibi olmak lazım..
Sen büyük fenerbahçe taraftarısın, dolduruşa gelme lüksün yok.. aklını kullan..