Yetiş ya ali den yeter ya ali noktasına çok hızlı mesafe aldı bu da kendi içinde başarı. .
Futbol elit bir ailenin çocuğuna göre olmayan mafyalaşmış laçkalaşmış iğrenç bir kuyu türrkiyede. ..başkan olarak da oyuncu olarak da bu avam tezgahın içinde eğitimli insanlara yer yok dürüstlüğe yer yok mertliğe yer yok. ..
aziz yıldırım'ın mali olarak sabote ettiği futbol takımını, yanlış transfer politikasıyla batıran ve bu gidişle sezon bitmeden görevi bırakacak fenerbahçe kulübü başkanıdır.
aziz yıldırımın son projesi, aziz beyin yazıp yönettiği senaryonun başrol oyuncusudur. şöyle ki;
ali koç yaptığı iş ve icraatlerle aziz başkana rahmet okutmuştur. fb ligde küme düşme hattına demir atmış, kupada ise alt lig takımına elenerek taraftarını hüsrana gark etmiştir. aziz beyi tahttan indirenler dahi pişman durumdadır. aziz başkansız bir fenerbahçenin nasıl ve ne halde olacağını cümle alem idrak etmiştir. dolayısıyla ders alan fenerbahçe camiası olası bir seçimli kongrede aziz beye iadei itibarda bulunacak, tekrardan başkan seçecektir. ne zaman koltuk sallansa akıllara bu senaryo gelecek aziz bey asla ve kata koltuğunu devretmeyecektir. böylece aziz yıldırım hayattaki hedefine ulaşmış olacak, ali koç da her ne kadar seçim döneminde senaryo gereği takışsa da çok sevdiği aziz abisine karşı kardeşlik görevini yerine getirmiş olacaktır.
türkiye'nin en zengin ve saygın iş adamlarından biri.
lakin tecrübe çok önemli bir şeymiş hayatta. mesela ben ali koç gelince açık söyleyeyim korktum bir gs'li olarak. vizyon falan. şampiyonluklara ambargo koymasınlar demiştim.
meğer başkanlık başka bir şeymiş. aziz yıldırım değirmende ağartmamış o saçları.
Bu adamdan şüphelenmeye başladım kulüp tarihinin en berbat durumuyla karşı karşıyayız. Azîz Yıldırım'in sözü vardı yarın birgün üzülürsünüz yapmayın demişti. Adam haklıymış hatta Ali Koç icin 3 Temmuz olayiyla ilgili bir söylemi daha vardi 3 temmuz da yapilmayan şeyi Ali Koç yapacak demişti.
Çok sevilmek , iyi okumak , zengin olmak , hepsi yakıştı be sana ama olmadı klup işi sanki olmayacak gibide. Aziz diye ağlar olduk be başkan.maç izlemez stadın önünden bile geçemez olduk.içimiz çürüdü sabretmekten ama hala bi umut var #küme#düşürme bari be başkan.
hep dedim yine diyorum fenerbahçeliler çabuk havaya girdi. tek vasfı yönettiği şirkette önüne gelenleri imzalamak olan bu vatandaşa klüp teslim etmek intihardı.
fenerbahçeli taraftarlar duygusalı bırakıp görevden indirip derhal yeni başkan ile yola devam etmeli. her şeye eyvallah futbol fanatizmini anlarım da başkan fetişizmi nedir amk.
belki gelecek olanı daha çok seveceksiniz. ali kadar zengin olmasa bile ticari zekası vardır muhtemelen.
bi ara kızar gibi oldu, taraftar ama o iş bitti. ersun u istiyorduk. o da dirayetli, akıllı bir yöneticilik örneği vererek ve de bazı prensiplerinden vazgeçerek aslolan fenerbahçedir dedi ve ersun hocayı getirdi. bundan sonra hiç bir taraftar kendisini eleştirmez hele ki istifa et gibi bi söylemde bulunmaz. belki komoli için serzenişler olabilir ama o da onun kendi ileri bakışı. ona da biz rıza göstericez. komoli de gördüğü bişeyler var. bundan eminim. bilhassa altyapı ve ileriye dönük yönetim konularında. zaten komoli artık ersun hoca nın fikrini almadan transferde yapamaz.
yani, fener taraftarıyla arası asla bozulmaz. o iş bitti. uzun yıllar başkan olacaktır. boş yere ciyaklamayın. büyük başkandır.