Beceriksizin teki. Kafası da zerre çalışmıyor. Bu olduğu sürece fenerden başarı beklemek hayal. Rakibinin iyi topçularını alacağına dışardan travesti kılıklı tipleri alıyor.
Ali koç gelince uçacaz amq şampiyonlar ligi şampiyonuyuz ulam ersun yanalla uçalım göklere uçalım ali koç başkan fenerbahçe şampiyon zuhahhaha bu fenerlilerin her fırsatta arşa çıkıp çakılmasına bayılıyorum.
fb tv de camiaya sesleniş programında sunucu reklam arası dedi; Ali Koç "o kadar çok reklam oluyor ki sanki biz reklamların arasına giriyoruz" diyerek güldürmüştür.
bence ali koç’un kulüp yönetmekle ilgili bırak tecrübeyi, en ufak fikri dahi yok. o yüzden hatalarından ders dahi çıkaramıyor. sorunu teşhis edemiyor.
taraftarı bir kere bu kadar dinlemenin manası yok. taraftara bakarak kulüp yönetilmez, taraftar aykut’u istemedi aykut’u gönder, comolli cocu dedi iyi madem cocu gelsin, taraftar gitsin diyor peki o zaman cocu gitsin e ne yapalım koeman iyi gibi o kalsın takımın başında, şimdi taraftar ersun yanal’ı istiyor iyi madem o gelsin. böyle yöneticilik olmaz. sıçarsın hatta sıçmakla kalmaz sıvarsın.