hep dedim yine diyorum fenerbahçeliler çabuk havaya girdi. tek vasfı yönettiği şirkette önüne gelenleri imzalamak olan bu vatandaşa klüp teslim etmek intihardı.
fenerbahçeli taraftarlar duygusalı bırakıp görevden indirip derhal yeni başkan ile yola devam etmeli. her şeye eyvallah futbol fanatizmini anlarım da başkan fetişizmi nedir amk.
belki gelecek olanı daha çok seveceksiniz. ali kadar zengin olmasa bile ticari zekası vardır muhtemelen.