bi ara kızar gibi oldu, taraftar ama o iş bitti. ersun u istiyorduk. o da dirayetli, akıllı bir yöneticilik örneği vererek ve de bazı prensiplerinden vazgeçerek aslolan fenerbahçedir dedi ve ersun hocayı getirdi. bundan sonra hiç bir taraftar kendisini eleştirmez hele ki istifa et gibi bi söylemde bulunmaz. belki komoli için serzenişler olabilir ama o da onun kendi ileri bakışı. ona da biz rıza göstericez. komoli de gördüğü bişeyler var. bundan eminim. bilhassa altyapı ve ileriye dönük yönetim konularında. zaten komoli artık ersun hoca nın fikrini almadan transferde yapamaz.
yani, fener taraftarıyla arası asla bozulmaz. o iş bitti. uzun yıllar başkan olacaktır. boş yere ciyaklamayın. büyük başkandır.