Bir tane ağrı kesici vardı adını hatırlamıyorum şimdi. Reçeteyle satılıyor. Aynısı bende de vardı. Ağrısından duramıyordum. Bir tane attım 1 sene kesti. Tam 1 sene ne ağrı ne sızı. Sıfır.
Olur öyle.
Zall Yapay zekayı moderatör yapmış.
Tabii Y.z. Bu, sonuçta yapay, bazen Sapıtabiliyor. kafadan çaylak atıyor gibime geldi.
Sabah da beni çaylak yaptı y.z. Namısız.
Ama 15 dakika sonra açıldı.
Olur böyle idare edeceğiz artık.
Brocım senin iade etmenle o kavram o hale evrilmiyor onu anlatmaya çalışıyorum ha sen yine et o ayrı. Yani yıllardır attığı son dk golleri, son dk da veya maçın kilit anlarında topu çizgiden çıkartıp rüzgarı arkasına alan takım ile senelerdir en beklenmedik maç ve takımlardan son dk yediği gollerle hüsran yaşayan iki takımın arasında da ilahi adaletin tecelli edişi biraz farklı olsun müsaade edin de. *
o zaman bir daha her puan kaybettiğimizde gelip ilahi adalet ilahi tokat falan yazmayın. ben size "siz" onları yazdıktan sonra dedim ki "eğer yenilirseniz puan kaybederseniz gelip aynılarını size iade ederim". yazdıklarınız da yazdıklarım da duruyor. biz kaybedince coşup bunları yazıp siz kaybedince ben gelip bunları yazınca itiraz etmeyin kardeşim men dakka dukka veya ne ekersen onu biçersin *
Bro aynısı değil ama. Senelerdir sürekli birilerini suçlayıp herkesi her seyi kendine karşı olmakla itham edip asla kabahati kendi başarısızlığında bulmayıp sonuöts her yarışta aynı senaryo ile havlu atmak ilahi adalet olur. Arada sırada yaşananan mağlubiyetler puan kayıpları eşyanın tabiatından olan şey fark var aralarında.