0 0 7

entry1157 galeri98
    346.
  1. Ben çenesi parlak dedim o kadar. Yaşlı diye başkası dedi.
    1 ...
  2. 347.
  3. Parlak nedir ya? Kavgada söylenmez.
    2 ...
  4. 348.
  5. Çenemiz şöyle parlak;

    (img:#2303707)
    1 ...
  6. 349.
  7. çenemizin parlak olma sebebi şu;

    tıraş olduktan sonra alkolsüz tıraş jeli sürmemizin akabinde collagen kremi sürmemiz. cildimize iyi bakarız zaar.
    2 ...
  8. 350.
  9. Eskiden kızıyordum artık sadece üzülüyorum kendisine.
    2 ...
  10. 351.
  11. --spoiler--

    eskiden kızıyordum artık sadece üzülüyorum kendisine.

    --spoiler--

    allahtan çoluğa çocuğa acımıyorum ben... allah azad etsin.

    --spoiler--

    dün ediz hundun ne oldu?

    --spoiler--

    hala öyleyim malesef.
    1 ...
  12. 352.
  13. Kütür kütür erik gibi bir yazar. Yaşlandıkça weihenstephaner gibi kaliteli bir şekilde mayalanmaktadır. Ve evet tek seferde yazdım biranın adını çünkü sizin gibi efes filan içmiyoruz burda. Aynen öyle…
    1 ...
  14. 353.
  15. uzun bardakta alırsınız köpğüm de cabası.

    Edit: birayı bardağa 1 geam köpürtmeden dökmenin bir tekniği var.
    1 ...
  16. 354.
  17. 355.
  18. 356.
  19. adam oluır efendice takılır yazar fake hesabın haylaz sirin le pislik yapmazsan sanada kimse pislik yapmaz.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2303978/+
    1 ...
  20. 357.
  21. 358.
  22. yine destek beklerken üzenlerden biri. tamam, her konuda aynı fikirde olmayabiliriz de çok fazla muhalefet yapıyorsun be abi ! vallahi çok üzüyorsun beni, belirteyim.
    1 ...
  23. 359.
  24. Olum ne diyelim yani. Taraftarız diye kendi fikrimizi söylemeyelim mi…neticede herkesin kendi görüşü ve fikri. Hep aynı fikirde olacağız diye bir durum yok.
    0 ...
  25. 360.
  26. Beşiktaş cimboma zıplayınca bir anda ortadan kayboldu. Umarım akıl ve ruh sağlığı yerindedir..
    1 ...
  27. 361.
  28. ikimiz de tarkan'ın ay şarkısını seviyormuşuz.
    0 ...
  29. 362.
  30. 362.
  31. 363.
  32. Tibet ipeği ile italyan ipeğini anlamıyorlar madem neden o zaman fotoğraflarını paylaşıp yorum yaptıklarında açıklama yapıyorsun ki?

    Teşekkür ederim eyyorlamam bu kadar.
    7 ...
  33. 364.
  34. O değil de Bursa’da kozahanda ipek bi seccade görmüştüm zamanında. O kadar güzeldi ki şeytan görse 50 vakit namaz kılardı. Keşke Bursa ipeği geri gelse.
    6 ...
  35. 365.
  36. Bana göre sözlüğün önemli yazanlarından biridir.

    Ha bana göre frank da Sözlüğün önemli bir yazardır o da ayrı konu neyse.

    Galatasaraylı olup da anlaşamadığım yazarlar var aslında ama bu kardeşle sevişiriz
    5 ...
  37. 366.
  38. 367.
  39. güzel giyindiğini sanan aslan kardeşim. giyiniyor giyinmesine de bi kendisi beğeniyor o ayrı :P
    8 ...
  40. 368.
  41. Herkes uzun yazdığı için okumuyorum ama netflixte dizi olur gibi.
    8 ...
  42. 369.
  43. ben buradayım dertlenecek bir şey yok arkadaşlar.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük