Olur öyle.
Zall Yapay zekayı moderatör yapmış.
Tabii Y.z. Bu, sonuçta yapay, bazen Sapıtabiliyor. kafadan çaylak atıyor gibime geldi.
Sabah da beni çaylak yaptı y.z. Namısız.
Ama 15 dakika sonra açıldı.
Olur böyle idare edeceğiz artık.
Brocım senin iade etmenle o kavram o hale evrilmiyor onu anlatmaya çalışıyorum ha sen yine et o ayrı. Yani yıllardır attığı son dk golleri, son dk da veya maçın kilit anlarında topu çizgiden çıkartıp rüzgarı arkasına alan takım ile senelerdir en beklenmedik maç ve takımlardan son dk yediği gollerle hüsran yaşayan iki takımın arasında da ilahi adaletin tecelli edişi biraz farklı olsun müsaade edin de. *
o zaman bir daha her puan kaybettiğimizde gelip ilahi adalet ilahi tokat falan yazmayın. ben size "siz" onları yazdıktan sonra dedim ki "eğer yenilirseniz puan kaybederseniz gelip aynılarını size iade ederim". yazdıklarınız da yazdıklarım da duruyor. biz kaybedince coşup bunları yazıp siz kaybedince ben gelip bunları yazınca itiraz etmeyin kardeşim men dakka dukka veya ne ekersen onu biçersin *
Bro aynısı değil ama. Senelerdir sürekli birilerini suçlayıp herkesi her seyi kendine karşı olmakla itham edip asla kabahati kendi başarısızlığında bulmayıp sonuöts her yarışta aynı senaryo ile havlu atmak ilahi adalet olur. Arada sırada yaşananan mağlubiyetler puan kayıpları eşyanın tabiatından olan şey fark var aralarında.
eee ben sana bunların aynısını söylerken "her yenilgide neden ilahi adalet arıyorsun" dediğimde neden itiraz ediyordun brom * tabi fenerbahçe konyaya elenince ülkenin en önemli olayı oluyor 30 entryden 25 ini siz giriyorsunuz ama gs elenince kupa maçı izleyecek kadar işsiz değiliz oluyor. ben bunlara tutuluyorum işte. fener yenilince ilahi adalet ise bu da ilahi adalet yediğiniz herzelerin tokadı ? fener elenince kupa çok önemli 10 ar tane entry giriyorsunuz ama siz elenince önemsiz tek bir entry bile yok. vay arkadaş...
Lan olum derbi niteliğinde olmayan kupa maçı izleyecek kadar işsiz değiliz ya…sonuca baktık bizim mallar yenilmiş elenmiş. iyi de olmuş derbi öncesi kendilerine gelirler işte. ilahi adalet böyle bir sey değil ki... Bu mantıkla herkesin her puan kaybı ilahi adalet olacaksa tanrının işi gücü bırakıp sürekli futbolla ilgilenmesi lazım. O ilahii adalet genelde sizin maruz bırakıldığınız muamele senelerdir. * az bi çıkın yavuz hırsız modundan.