0 0 7

entry1157 galeri
    359.
  1. Olum ne diyelim yani. Taraftarız diye kendi fikrimizi söylemeyelim mi…neticede herkesin kendi görüşü ve fikri. Hep aynı fikirde olacağız diye bir durum yok.
    0 ...