cedidacer
897 (olay adam)
on ikinci nesil yazar 504 takipçi 7050.94 ulupuan
entryleri
oylamalar
medya
takip

    biz arap değiliz biz türk üz

    12.
  1. Bu Arap hayranlığına ne desem bilmem ki: Sanırsın peygamberimizin torunlarını Türkler öldürmüş gibi Türk dümanı bu kansızlar. Oğlum; Arap taşı kayası yalayarak ne yapmaya çalışıyorsunuz? Her milletin iyisi kötüsü elbet vardır.
    0 ...
  2. lionel messi

    4104.
  3. iticilikte nirvanaya erişmiş bir gıcık heriftir. Ronaldinho'nun getir götürünü, çakma Ronaldo'nun seyisliğini, gerçek Ronaldo'nun malzemeciliğini dahi yapamaz bu ampul. Evet.
    0 ...
  4. ak parti nin yüzde 37 38 oy oranı

    6.
  5. 3'ün 1'ini alıyorlar demek ki. Evet :-).
    0 ...
  6. akp nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması

    5.
  7. Allah büyük ve onun emrinden sual olunmaz. Bakarsın yollar Ezrail'i, hükmüne kurban olduğum Ulu Baki. Bunların alayının canları cehenneme!
    0 ...
  8. günaydın sözlük

    9409.
  9. Günaydın. Biraz kendimizi toplamamız gerek: Daha sert vurabilmek için... Sıkıntı niye bitmiyor, bilemiyorum.
    1 ...
  10. haksızsam haksızsın deyin

    12.
  11. ibrahim hacıosmanoğlu

    87.
  12. "Sakın ha" tehdidinin altında ezilip, mali açıdan zor durumda olan Cincon'a kıyak çekti ve şimdi çıkıp sapan salak konuşuyor. Beter olsun!
    0 ...
  13. günaydın sözlük

    9406.
  14. türkiye a milli futbol takımı

    939.
  15. Ha, evet; türkiye'dir Galatasaray. Gördük. Saçını kız gibi ördürüp ayı gibi oynamakla olsaydı... Bahisçilik diyorsan; haklısın. Eren Elmalı Cincon'un ve Milli Takım'ın özeti gibiydi.
    0 ...
  16. türkiye a milli futbol takımı

    937.
  17. "Sakın ha" diye hizaya çekilen bir başkanın federasyonundan anca bu kadar oluyor. Cincon Lobisi sayesinde had bildirdiler Milli Takım'a. Cinconlu topçular hakemleri Türk hakemi sanarak oynadılar. itme, çekme, sert girme... Yazık oldu demiyorum, iyi oldu. Bu kadar saçmalığın olduğu bir ligin takımı anca böyle oluyor.
    0 ...
  18. 19 haziran 2026 recep tayyip erdoğan açıklaması

    2.
  19. Kendi dediğine kendisi bile inanmıyor. Bir gözü toprağa bakıyor.
    0 ...
  20. 10 kişilik köy takımına gol atamamak

    2.
  21. Cincon Lobisi'nin oyuncağı olan Montella yüzündendir. Hakan, Barış, Mert, Eren, Merih ve Uğurcan bu takıma asla alınmamalı. Net.
    1 ...
  22. barış alper yılmaz

    290.
  23. Saç kestirmekle ve gavat sarısına boyatmakla olmuyormuş demek ki. Bir de Türk Hakemleri olmadığı için zorlandı. Bir önceki maçta Kenan'ı harcattı, şimdi de aptal aptal sağda oynadı. Bir sonraki maçta da forvet oynar, seriyi tamamlar. Cincon Lobisi böyle bir şey işte. Barış 60 millon öro, satmıyoh be!
    1 ...
  24. vincenzo montella

    132.
  25. Cincon Lobisi'ni dinlediği için son hazırlık maçındaki kadroyu oynatmamıştır. Aslında o Hakan'sız kadroyla bu iki takımı da yenerdik.
    0 ...
  26. 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı

    24.
  27. Hiç kusura bakmayın; ama Cincon Lobisi'ni dinleyen teknik direktör yüzünden böyle oldu. Eren denen totoş girdikten sonra kendini Türkiye'de oynuyor sanıp, milleti itip durdu. Sorun Cinconlu futbolcularda. Barış sol kanatta oynarken sağa alındı bu maçta. Madem herkes her yerde oynuyorsa; Uğurcan denen kovayı da defansa koyun, olmaz mı? Hakikaten ya; Uğurcan'ın yediği golü 100 kg.'lık şu halimle ben çıkartırdım.
    0 ...
  28. ismail kartal

    949.
  29. Kartaldır adı Hacı ismail,
    Her iyiliğe olsun nail,
    Bu kez yıksın şu Yapı'yı,
    Başarısına olalım mail.
    1 ...
  30. ismail kartal

    947.
  31. Yalnız Fener, bilir herkes bunu,
    Çok güzel olsun her işin sonu.
    Rabbim; sen Hacı iso'yu koru,
    Daim kahret Ofsaytımsıspor'u.
    0 ...
  32. oğuz çetin

    199.
  33. Bizim efsanemizdir. Bir bizim efendi imparatorumuz'a bak, bir de Ofsaytımsıspor'un çakma imparator'una! Bizimki efendi bir futbol adamıdır, diğeri tokatçının önde gideni. Lakapları dahi çalıntı olan bir takımsısıdan başka ne beklenir ki?
    0 ...
  34. günaydın sözlük

    9403.
  35. Günaydın be ya! Ayırlı sabahlar erkese :-)
    0 ...
  36. sol gözün inanilmaz acimasi

    4.
  37. finlandiya ve isveç in nato üyeliği

    3.
  38. Peygamberimiz asker arkadaşın mı lan, itim kâfir!
    2 ...
  39. finlandiya ve isveç in nato üyeliği

    1.
  40. Rusya-Ukrayna gerginliği ve sonrasındaki savaş sonucunda tutuşan bu iki Avrupa ülkesi Finlandiya ve isveç, Türkiye'nin oluruyla Nato'ya girebilmiştir. Oysa o vakitler kutsal kitabımız Kur'an üzerine domuz pastırması koyan, kitabımıza ve dinimize hakaret eden bir soysuz köpek vardı, bilen bilir. Bu iki ülke insan hakları ve ifade özgürlüğü (!) diyerek o itim kâfiri korumuştu. Yahudi Cesaret Madalyalı Bopçu da bu iki ülkeyi koruyup NATO üyeliklerine olur vermişti. Hatta meclis oylamasında bile "evet" oyu çıkarttırmıştı. Din hassasiyeti olduğunu iddia eden BOP'çu yalayıcı Akapekaka'lı köpekler, o günden beri sessiz ve hiçbir şey olmamış gibi davranıyorlar. Dilleri bi' taraflarına kaçmış durumda. Benim kutsalıma hakaret edecek bir köpeği destekleyen de köpektir. Net.
    0 ...
  41. abur cuburlara gelen olağanüstü zam

    2.
  42. Yeniden değerliyorlar işte. Kahrol imamson!

    Not: Masklavi Bey bu girdiyi beğendi :-)
    0 ...
  43. iş verenlerin aç gözlü olması

    2.
  44. Çoğu, senin kazancında gözü olmasa zengin olamayacağını düşünür; ama yanılmaktalar. Honda firması Türkiye'den çıkarken 5 yıllık çalışanına 24, 10 yıllık çalışanına 40 maaş verip çıktı. Normal şartlarda bu firma Türk firması olsa; bırak para vermeyi, maaşlarını bile ödemeden tüyerdi. Üstelik bu Japon firmasının verdiği paranın yanında tazminatları da ödeyip bir de hatıra olarak büyük altın hediye etmişlerdi. Hatıra olarak büyük altın... Yahudi diye küçümsediğimiz Unilever bile çalışan haklarında Türkiye'de en iyi şartları sunuyor. Şimdi bu dürzüler bu işten para kazanmıyor mu sanıyorsunuz? işini düzgün yapıp aç gözlülük etmedikleri için dünya çapında büyüyorlar. Bizimkiler nereden kırparız, nasıl hacılarızın derdindeler. Aç gözlülükleri yüzünden ülkemizi mahvediyorlar.
    1 ...
  45. isim koyarken çocuğunu düşünmeyen aile

    2.
  46. Normal isimlerin suyu çıkmış gibi element uydurup isim koyuyorlar. Bunu hem havalı geçinen burjuva aileler hem de mütedeyyin geçinen sofu görünümlüler yapıyor. Biri alâkasız anlamsız zırvayı isim sanıyor, diğeri Kur'an'da geçen her kelimeyi masum sabilere yapıştırıyor. O konulan isimlerle o çocuk sevimlilikten çıkıp bir metaya dönüştürülüyor. Bu dediğim her iki taraf için de geçerli. Nesrin'in, Fatma'nın, Zehra'nın, Ayla'nın suyu mu çıktı? Kâzım, Sadrettin, Ahmet olsa çocuğun adı, kötü mü?
    3 ...
  47. yaşamak üzerine

    68.
  48. Acının insana yaptırabileceklerini kimse bilemez. Öfke bunun bir üstü. Yine de hiçbiri çaresizliğin eline su dökemez. Bir güzel adam peygamber efendimiz "Asıl pehlivan güreşte rakibini yenen değil, öfkelendiği zaman nefsine hakim olan kimsedir." demiştir. Çaresiz kaldığımızda elimizden gelen sadece teslim olmak mıdır? Asla! Tevekkül etmek gerek. Çabalayıp durmalı, umudumuz Seyyid Battalgazi'nin dörtnala koşan o nazlı Aşkar'ına nal toplatmalı, Kırat'ın yiğit binicisi Köroğlu nam Ruşen Ali'yi rüzgarının şiddetiyle koşumundan etmeli, düşürmeli.
    0 ...
  49. ayağına kaldırım taşı bağlanan caretta caretta

    3.
  50. Taşı bağlayan bulunursa; elleri iple bağlansın ve o taş mabadına sokulsun! insan olamayan kim varsa şu yeryüzünde, alayı gebersin!
    1 ...
  51. günaydın sözlük

    9402.
  52. Günaydın efendim. Yaşamak için nefes, nefes için heves ile dolun. Her daim mutlu olun :-).
    2 ...
  53. intihar etmek

    1543.
  54. Zor seçimdir. Ali Tatar'ın yaşadığı gibi bir şeye maruz kalmadıysanız, onurunuz ve insanlığınızı ispata son seçeneğiniz değilse ve hatta öyleyse bile yapmayın, yapmayınız!

    Bu kavanoz dipli çirkef çukuru için değmez.
    Nasılsa Ezrail zati bir gün gelecek, o kutlu meleği üzmeye değmez.
    0 ...
  55. altılı masa diye kıçını yırtıp sonra dama çıkmak

    4.
  56. itim kâfir: CHP, iyi Parti, DP, Saadet, Gelecek Partisi, DEVA... Bunların içinde HDP nerede, amonyum nitrat! Masa altına girip bakıyordun; şimdi ebenin DAM'ında (DEM, AKAPEKAKA, MHP) turlayanlara sesin niye çıkmıyor? Benim için DEM de HDP de Hadep de Yeşil bilmem ne de aynı şeyin lacivertidir ve teröristtir. Tıpkı Öcalan iti gibi. Şimdi sizinkiler o ite "bebek katili, terörist" dahi diyemiyor, adıyla hitap ediyorlar. Hiç mi kanına dokunmuyor? Nasıl bir yaratıksınız siz? Alayınızın canı cehenneme! DAM'ına koduklarım!
    0 ...
  57. daha fazla entry yükleniyor...
    © 2026 uludağ sözlük