Yedi kat göğün üstü, yedi kat arzın altı da olsa;
kimsenin kalmadığı cehennemin en dibi bir benimle dolsa;
ipti etimin zerresi, imdi kemiğimin tozu da kalsa;
şol alemde eğer bir şah-ı gariban Süleyman deyu kulun varsa;
ko bilinmesin ne adımız ne sanımız!
Çeç içinde balız, SEN'in var ettiğin.
Bilinmesek de varız, GÜLŞEN'dir verdiğin.
Uzunca bir süre ne yaptığımı bilemeden yürüyüp durdum. Hayatı yol olarak görüp, güzel sonlar için tatlı hayaller kurdum. Şimdi çıkıp ne dememi bekliyorsun ki? Yanılmış mıyım, yanlış mıyım? Ne yanıldım ne yanlışım. Kimse denemeden bilemez kaybetmeyi. Ve hiçbir şey insanın elinde değil. iyi insan olmaya çalışmak dışında hiçbir şey...
Hayvanı sevmeyen seni beni de sevmez zati; fakat şu pittbull denen yaratığı besleyenlerin itlaf edilmesi lazım. itperest değil hayvansever olmak lazım. Tıpkı Tayyi... Neyse. Sonra beni de araya katıp itlaf ederler :-).
#demokrasi sevdanızı ak partinin oyları bölünsün diye iyi partiye vekil kiralarken gösterecektiniz. hiç şimdi halkın iradesi diye kıvranmayın. derdiniz halkın iradesi falan değil, geçtikleri parti.#
Siyasetçilere hiçbir kimse kefil olamaz. Siyasi parti gözetmeksizin alayı bir dakika içinde geberse; vah diyen Cedidacer'i milksinler. Bu parti değiştiren başkanlar korkudan ya da para teklifi ya da şantaj ile geçmiş olabilir. Peki siz nerenizi ne karşılığında sattınız; ki bu kadar Akapekaka yalamaktasınız? Ha, bu arada unutuyordum: Siyasetçilere kefil olamam; ama Pontus Ekocuğum'un sizi kanırta kanırta kanırtacağına ve yine yeni yeniden eşşekler gibi anırtacağına kefilim, o ayrı :-).
Bu Arap hayranlığına ne desem bilmem ki: Sanırsın peygamberimizin torunlarını Türkler öldürmüş gibi Türk dümanı bu kansızlar. Oğlum; Arap taşı kayası yalayarak ne yapmaya çalışıyorsunuz? Her milletin iyisi kötüsü elbet vardır.
iticilikte nirvanaya erişmiş bir gıcık heriftir. Ronaldinho'nun getir götürünü, çakma Ronaldo'nun seyisliğini, gerçek Ronaldo'nun malzemeciliğini dahi yapamaz bu ampul. Evet.
Ha, evet; türkiye'dir Galatasaray. Gördük. Saçını kız gibi ördürüp ayı gibi oynamakla olsaydı... Bahisçilik diyorsan; haklısın. Eren Elmalı Cincon'un ve Milli Takım'ın özeti gibiydi.
"Sakın ha" diye hizaya çekilen bir başkanın federasyonundan anca bu kadar oluyor. Cincon Lobisi sayesinde had bildirdiler Milli Takım'a. Cinconlu topçular hakemleri Türk hakemi sanarak oynadılar. itme, çekme, sert girme... Yazık oldu demiyorum, iyi oldu. Bu kadar saçmalığın olduğu bir ligin takımı anca böyle oluyor.
Saç kestirmekle ve gavat sarısına boyatmakla olmuyormuş demek ki. Bir de Türk Hakemleri olmadığı için zorlandı. Bir önceki maçta Kenan'ı harcattı, şimdi de aptal aptal sağda oynadı. Bir sonraki maçta da forvet oynar, seriyi tamamlar. Cincon Lobisi böyle bir şey işte. Barış 60 millon öro, satmıyoh be!
Hiç kusura bakmayın; ama Cincon Lobisi'ni dinleyen teknik direktör yüzünden böyle oldu. Eren denen totoş girdikten sonra kendini Türkiye'de oynuyor sanıp, milleti itip durdu. Sorun Cinconlu futbolcularda. Barış sol kanatta oynarken sağa alındı bu maçta. Madem herkes her yerde oynuyorsa; Uğurcan denen kovayı da defansa koyun, olmaz mı? Hakikaten ya; Uğurcan'ın yediği golü 100 kg.'lık şu halimle ben çıkartırdım.
Bizim efsanemizdir. Bir bizim efendi imparatorumuz'a bak, bir de Ofsaytımsıspor'un çakma imparator'una! Bizimki efendi bir futbol adamıdır, diğeri tokatçının önde gideni. Lakapları dahi çalıntı olan bir takımsısıdan başka ne beklenir ki?