31E numarali hattin icindeyken Şirinevler Meydan'a yakın yerde birisi merdivenlerden inerken karşısında rakibi olmadan boks yapiyordu. Sokakta veya caddelerin kaldiriminda dans ederken ben de mi tuhaf görünüyordum düşüncesini düşündüm.
2015-2020 yılları arasında beş sene boyunca çalıştığım ofisin bulunduğu semt. O dönemden bu yana yürüyüş yolu bayağı bir değişti ama bana uğuru çok dokunmuştu.
Geçen yıllar sonra yolum düştü, özellikle e5’e yakın kısımları baya düzenlemiş, bakırköy falan benzeri bir çarşı yapmışlar. E ama halkı aynı, hala eski gergin tipler, o nasıl olacak?