ısparta'nın damadı olduğum için söylemiyorum ama bir gün istanbul'dan göç edersem yani o günler bana da kısmet olursa kesinlikle gideceğim şehirdir. merkezinde ıyaş park ve meydan avm dışında kafeler caddesi vardır. sadece merkezi göz önüne alırsanız sıkıcı bir şehir olarak gelebilir. ancak eğirdir var altınkum plajında denize girersiniz, kovada gölü var. arabanız varsa gezecek çok yer var. kızıldağ milli parkı var ki havası baş döndürür. yazılı kanyon var. özetle gezecek çok yer var. güzel şehirdir ısparta.
2019 seçimlerinde ak parti'yi tercih etmiş. Muhalefet partisini seçmiş olsalar elektrik kesintisi suçu muhalefete yüklenirdi. Şimdi at kafalı ak troller çıt çıkarmıyor.
Zamaninda 1 haftaya kadar kaldigim ve resmen dolandirildigim il. Size her sey mustehak aq.
Kaldigim otel dolandirdi, otelimden yuruyerek 10 dakikada gidip, taksiyle yarim saatte dondugum taksicisi dolandirdi, esnafi yabanciyi gorunce fiyati caktirmadan katlamaya calisti. 3 kavanoz gul receli aldim, evime dondugumde kuflenmis malin satildigini gordum. Ayni firmanin internet sitesinde kalibi 5 tl'den satilan sabunun, bana 20 tl'den satan esnaf, senin de yatacak yerin yok. Tek kisi olarak ogrenci mekaninda bira icip patates kizartmasi yedikten sonra, mekandan hizlica siktirip gideyim diye orasi aslinda rezervasyonlu masaydi diye basima orospu kilikli karinin tekini diken mekan sahibi, senin ananin porsumus amini olmus esekler siksin. Egirdir golunde, sirf golden canli balik tutuluyor diye porsiyonunu 100 tl'den satan isletme sahibi, insallah sen de batmissindir.
Ey ispartalilar, siz bana 1 hafta boyunca orospulugun alasini yaptiniz, ettigim beddualarin karsiligini simdi yasiyorsunuz. Bundan sonra sicmak icin bile isparta'da durmam.
Sikimde bile olmayan kesintileri yasayan gereksiz il.