sokakta kaç tane bayanın başı açık olduğunu merak ettiğim şehir sanırım çok azdır.
sony full hd tv sahibiyim 4k ya geçmek istiyorum samsung led almaya değerli yoksa Sony ile devam mı?
geri dönse 4k tv sini hemen alacağım marka samsung ve lg ye nedense bir türlü ısınamadım şu anda kullandığım tv si 10 seneyi doldurmasına rağmen tık demedi ses ve görüntü ilk günkü gibi aynen .
sosyal demokrat seçmenlerin az olduğu kenttir mhp li çok olur.
dini bir kendinde zanneden cahil insan beyanıdır.
kontrol mü ettiniz tek tek .
Nike mağaza çalışanları güzel oluyor derim.
Artık güzel kasiyer pek yok.
konya kayseri Erzurum Maraş Urfa Rize Adapazarı Aksaray samsun Isparta da öyledir hala.
işsizlik yoksulluk ta enflasyonda şaha kaldırdı.
2015 yılında aldığım Sony led Tv yi büyük ihtimal değiştiririm.
iphone 28 ler 300 bin liradan satılır sanırım.
2000 tl ye aldığım tencere nin yerine bozulunca 7000 liralık olanını yollayan firma bravo.
Bir monta 8600 istiyor o paraya nerde ise 3 tane alınır isimsiz bir markadan.
Düdüklü tencerelerinden uzak durun etrafa su ve buhar çıkartıyor kesinlikle almayın.
Kendilerini bir şey zannediyor pek çoğu birazda güzel olunca insanın yüzüne bakmıyorlar.
Gençler kullanıyor yaşlılar kullanmıyor.
sakın telefonuna mesaj yazmayın sizi tuzağa düşürür.
bu tufan olmasa Araplar avrupada almanlar ingilizler belkide asyada yaşayacaktı insan ırkı bambaşka olacaktı.
Erkeklere aşko der izmirdeyim der .
Şu anda ne yaptığını bilmediğim dolandırıcı.
Gözlüklü ve şortlu profil resmi vardır.
What s app a gel deyip sizi tuzağa düşürüyor sonra ben avukatım diye biri arayıp bayanı taciz ettin deyip para istiyor .
Facebook da erkekleri tuzağa düşüren bir dolandırıcı telefon nunarasını vererek dikkat edin.
işsiz insanları tuzağa düşüren bir adam .
CHP Li bir seçmen Konya ürünü olduğu için almadığını yazmış aynı şekilde Kayseri pastırması da almazmış .
Yani 4 te 1 daha fazla para vereceğiz .
daha fazla entry yükleniyor...