sevgili zall.
öncelikle yeni tasarımının amına koyar gözlerinden öperim.
sağlığın sıhhatin yerindedir umarım.
beni soracak olursan büyük merak içindeyim.
bu diretme neden? neden amına koyum bu zorbalık.
geçmek isteyen geçer tercih meselesi.
tamam yeni tasarım teknolojinin son harikası,
daha iyisini yapana kadar en iyisi bu
tamam onu yapmak için götünden ter aktı
herkesin senin bu yüce emeğini görüp "anaaa adam yapmış lan" demesini bekliyorsun belki
ama bana bok gibi geliyorsa benim suçum ne?
bırak ben eskide kalayım, bırak yeni teknolojileri kullanamayım,
bırak angry bird çağında tetris oynayayım amına koyum. sana ne?
neden diretiyon, neden ortam düğmesine neyim dokanınca yeni tasarıma geçiyor?
neden aminiyüm neden?
mektubumu sana küfürler eşliğinde son verirken yeni tasarımın yapımında
emeği geçen bütün dostlarımın götlerinden pardon gözlerinden...
her neyse ya uzatmayacam yeni tasarıma geçmek istemiyorum sikerim
Once haksız yere itham edip Masumiyet karinesine uymayan ki kendisi buranin en yetkilisi daha soğuk kanlı olması gerekirdi.
Dünkü ergenler ve tezcanlılar gibi hemen yorum yapıp sonuca baglamasi , yazar arkadaşı durduk yere çaylak yapması , savunma hakkını elinden alması..
(bkz: nerden tutsan elinde kalır)
Ama Özür dilemek te erdemdir diyerek bizzat nick 6 n da Özür dilemesi de bir o kadar güzel bir hareketti.
Kısaca (bkz: bune yaman çelişki) dedirten bir durum oldu ama yine sözlüğün polit büro genel sekreteridir fazla laf etmeyelim de başımıza iş gelmesin *
Kısaca haklı olduğu yerde haklı haksız olduğu yerde haksız deriz sonuçta demokratik bir sözlük burasi , kim olursa olsun.