Once haksız yere itham edip Masumiyet karinesine uymayan ki kendisi buranin en yetkilisi daha soğuk kanlı olması gerekirdi.
Dünkü ergenler ve tezcanlılar gibi hemen yorum yapıp sonuca baglamasi , yazar arkadaşı durduk yere çaylak yapması , savunma hakkını elinden alması..
(bkz: nerden tutsan elinde kalır)
Ama Özür dilemek te erdemdir diyerek bizzat nick 6 n da Özür dilemesi de bir o kadar güzel bir hareketti.
Kısaca (bkz: bune yaman çelişki) dedirten bir durum oldu ama yine sözlüğün polit büro genel sekreteridir fazla laf etmeyelim de başımıza iş gelmesin *
Kısaca haklı olduğu yerde haklı haksız olduğu yerde haksız deriz sonuçta demokratik bir sözlük burasi , kim olursa olsun.