4376.
-
(bkz: akrep burcuyum kacma gel/#26454722)
olm adam aşmış lan.
ne söylese büyüklük onda kalıyormuş gibi gözükmüyor mu? bence gözüküyor.
şimdi entry'sini gammazlayacağım zall'ın.
''ihtam'' yazmış itham yerine.
''rötuş isteği''ne basacağım zall! oley lan zall'da açık buldum artık en büyük dev huge giant mutlu benim.
not: umarım zall artılamaz. 3'te fişekleyecek sanki.