yahu güzel kardeşim, facebook twitter çakmasıyla uğraşacağına şu sol frame'e özel işaret desteği getir be. bilmiyorsan sorup soruşturalım nasıl yapıldığını. valla bak.
hani böyle cocuk yaparlarda sokağa salarlarya cocuk varmı yokmu belli değildir ışte sözlüğün durumuda aynen böyle. sözlük yapmışsın eyvallah zorlada kimse bizi burda kimse tutmuyor tamamda lan ipne şu sözlükle azcik ilgilen. kimin eli kimin gotunde belli değil önüne geleni yazar olarak alma artık. kazanacagin parayı sikeyim yeter da azıcık seviye. ibnenin biri gelmiş amimi acsam bakamazsiniz diye başlık açmış amk . lan bumu sözlük uludağ bumu!.. tekrar söylüyorum kazanacağın parayı sikeyim.
Cam dibinde oturuyorum bizim caddeyi izliyorum falan. Bi baktım; sağa sola yalpalanarak bir erkek geliyor. Erkkkkekkkk... Yiğit, yağız bir deluğanlı...
neyse sigara tüttüreyim diye cam da açık tabii. Baktım bu adam bildiğin sarhoş aq. çarşamba bir de bugün budistlerin mübarek günü. Ne hikmetse içmiş.
işte neyse bu Yaklaştıkça bizim zall olduğunu anladım. hava soğuk ya, ağzından burnundan duman çıkıyor adamın. Zall olduğunu da burnundan çıkan dumandan anladım zaten amk lokomotif buharı gibi duman çıkıyor. Yolun diğer şeridini göremiyordum pusudan.
halısahada çok oynamışlıgımız vardır. hatta beş kişilik arabaya yedi kişi sığışmalar falan. gidilidi, zirveler yapıldı falan... ohoo geçmiş zamanlar olur ki.
şu an yine online. ama allah aşkına şu sol frame seni rahatsız etmiyor mu be sevgili sözlük sahabısı. herkes şikayet ediyor, aklı kıt trollerin, nefret saçan tiplerin işgal ettiği sözlüğünün halinden sen utanmıyor musun? seni hiç mi rahatsız etmiyor bu durum?
bir mesaj at da bilelim bari. "yok zerdüştcüğüm, ben ayda 500 binimi alırım keyfime bakarım" diyorsan sen bilirsin. ama yeni tasarıma bu kadar kafa yorurken trollerle neden hiç mücadele edilmez? sen bu yeni tasarımı ergenler için mi yaptın? yazar alım politikası neden gözden geçirilmez allah aşkına. bak ben şimdi başka bir bilgisayara geçsem ve 100 karakterin üzerinde 6 entry girsem, 24 saat dolmadan yazarım. bu mudur?