hala okuyorsan ayıp ediyorsun abi çık şurdan zall.
zall'a olta attım arkadaşlar. hani kendisi ilk üye ya. hani ondan önce başka üye olmaz ya en başta. smile'ı da kimse alamaz ya hani. anladın? yani zall gelcek diycek ki şimdi; ''tosbik mal mısın la ilk üye benim amk'' diyecek. sonra ben de; ''sazan avi hehehehhe'' diye dalga geçeceğim.
umarım yer.
bekliyorum.
not2: silik yiyeceğim sanırım çok yüklendim zall'a.
Zall olmak bir hayat tarzidir.
Bir felsefedir.
4 senedir kimsenin iplemedigi programi israrla gelismelerden duyurmaktir.
Sahibi oldugu sozlukte onun entrylerini silen mod'a bir sey diyemektir.
Ssg ferrari alirken
Modifiyeli sahinle dolasabilmektir.
13 ocak 2015 olmasına rağmen daha 12. nesil yazar alımlarını açmadı. aradan tam iki hafta geçti 12. nesillerle sevişemedik. eski yazarlarla sürekli birbirimizi si.. aman neyse ya, kime ne anlatıyorum ki. pırrrrrrrr para sayıyordur şimdi.
bana deseler ki, adamların hası olan zall'ı tarif et, bi an bile düşünmeksizin şunu söylerim:
konu eğlence olduğunda hedefi 12'den vurduruyordur.
sevgili zall, bugüne değin 23 kez hesap aldım, sildirdim yenisini aldım, sonra bir daha bir daha.. bir günden bir güne de "ya sen hayırdır amına koyim yaaa" demedin. çok eğlenceli günler geçirdim burada. yine geçireceğim. ne de olsa iyi geçiririm, eğlenmeyi bilirim.
bu yüzden gitmeden sana bu teşekkür yazısını yazma zaruretimin hasıl olduğunu düşündüm ve soluğu tam da burada aldım. tenks canım, adamsın, insansın ismail başgan!
2015'in ilk entry'lerini giren yazar arkadaşlar:
le roi est mort vive le roi, istisnaibidurum, kromozomcusizofren, ucanhali, preisner, ben tekim siz hepiniz, freedoman, evrimlesmeyi unutan maymun, fireandblood, alperen544
ad soyad ve adreslerine mesaj yoluyla bana iletebilirler mi acaba? uludağ gazoz'un 2015'in ilk entry'lerini giren yazar arkadaşlara hediyesi olacak.
(2 ocak 2015, cuma 15:21, zall) *
Sözünün arkasında duracağına inandığım yazar. Ama biraz daha erken olursa çok iyi olacak.