"birinci nesil moderatör" olan mütevazi insan. ben olsaydım büyük harflerle "birinci nesil sözlük sahibi" yazdırırdım. opsiyonlar için:
(bkz: sözlüğün allah ı)*
(bkz: birinci nesil tapu sahibi)
--spoiler--
sevgili hotspot shield kullanan sözlük yazarları. bilgisayarınızda hotspot shield kurulu iken ama hotspot shield açık değilken sözlüğün bazı sayfaları açılmıyor. hotspot shield programını bilgisayardan kaldırınca düzeliyor.
--spoiler--
şeklinde açıklama yaptı bildiğiniz üzere. yani sorunu çözmek yerine hotspot'u kaldırın diyor. hükümet trafik sıkıntısını akaryakıtta indirime gitmeyerek çözdüğü için lütfen kızmayalım. bizde kafa hep aynı.
an itibariyle bana mesaj atmış seksi sahip, efendimiss: "sevgili hotspot shield kullanan sözlük yazarları. bilgisayarınızda hotspot shield kurulu iken ama hotspot shield açık değilken sözlüğün bazı sayfaları açılmıyor. hotspot shield programını bilgisayardan kaldırınca düzeliyor."
Yillardan beri sozlukteyim Zall hakkinda en ufak bir fikrim dahi yok,internette insanlarin hicbir vasfi yokken fenomen ilan edilmesi de ayri bir gariplik.
adam son iki haftadır haftanın hiperaktifleri listesine giriyor. kimse demiyor ki hacı bu ne iş. kesin feyki var. adam sözlüğün sahibi değil mi abi, bu adam her sözlüğe girdiğinde şifre mi giriyor. ben bile girmiyom. iki ay önce beni hatırla yapmışım şifremi bile hatırlamıyom düzgün. oysa bu adam işi gücü sözlük olan bi adam. bu aralar da çok feyk harun abi filan türedi. yo ben bişe demiyom. bana ne bi kere.