zall

entry6076 galeri ses9
    4405.
  1. şu an yine online. ama allah aşkına şu sol frame seni rahatsız etmiyor mu be sevgili sözlük sahabısı. herkes şikayet ediyor, aklı kıt trollerin, nefret saçan tiplerin işgal ettiği sözlüğünün halinden sen utanmıyor musun? seni hiç mi rahatsız etmiyor bu durum?

    bir mesaj at da bilelim bari. "yok zerdüştcüğüm, ben ayda 500 binimi alırım keyfime bakarım" diyorsan sen bilirsin. ama yeni tasarıma bu kadar kafa yorurken trollerle neden hiç mücadele edilmez? sen bu yeni tasarımı ergenler için mi yaptın? yazar alım politikası neden gözden geçirilmez allah aşkına. bak ben şimdi başka bir bilgisayara geçsem ve 100 karakterin üzerinde 6 entry girsem, 24 saat dolmadan yazarım. bu mudur?
    3 ...