Cam dibinde oturuyorum bizim caddeyi izliyorum falan. Bi baktım; sağa sola yalpalanarak bir erkek geliyor. Erkkkkekkkk... Yiğit, yağız bir deluğanlı...
neyse sigara tüttüreyim diye cam da açık tabii. Baktım bu adam bildiğin sarhoş aq. çarşamba bir de bugün budistlerin mübarek günü. Ne hikmetse içmiş.
işte neyse bu Yaklaştıkça bizim zall olduğunu anladım. hava soğuk ya, ağzından burnundan duman çıkıyor adamın. Zall olduğunu da burnundan çıkan dumandan anladım zaten amk lokomotif buharı gibi duman çıkıyor. Yolun diğer şeridini göremiyordum pusudan.