zall

entry6076 galeri ses9
    4413.
  1. Bizim evin önünden geçmiştir.

    Cam dibinde oturuyorum bizim caddeyi izliyorum falan. Bi baktım; sağa sola yalpalanarak bir erkek geliyor. Erkkkkekkkk... Yiğit, yağız bir deluğanlı...

    neyse sigara tüttüreyim diye cam da açık tabii. Baktım bu adam bildiğin sarhoş aq. çarşamba bir de bugün budistlerin mübarek günü. Ne hikmetse içmiş.

    işte neyse bu Yaklaştıkça bizim zall olduğunu anladım. hava soğuk ya, ağzından burnundan duman çıkıyor adamın. Zall olduğunu da burnundan çıkan dumandan anladım zaten amk lokomotif buharı gibi duman çıkıyor. Yolun diğer şeridini göremiyordum pusudan.

    Naber la birinci nesil mod ahahah dedim.

    -"aaa ismail bey. iyi akşamlar"

    baktı benim suratıma. "Aa tosb.." düştü amk lafını bitiremeden.

    Hahahah amk nası düştü ahahah ibretlik amk kalk ahah kalk ayağa ahahah dedim.

    -"ismail bey iyi misiniz!"

    Yine yerdeyken alttan alttan bana baktı. "iyiyim" dedi.

    Gel lan gel kahve içireyim sana gel ahahahah züğürt seni şu tipine bak acınacak haldesin lan ahahah dedim.

    -"isterseniz bize gelebilirsiniz kahve falan içeriz açılırsınız"

    "Yok eyvallah" dedi. Ağzına da hiç yakışmıyor he eyvallah falan. Neyse kapattım camı ben de hava soğuk amk götüm dondu.

    Hadi la hadi kaybol burdan fukara seni dilenci gibi geziyosun aq para atayım da şarap marap iç bari ahahahah fakir seni ahahhah dedim. El salladım.

    -"ismail bey iyi akşamlar dikkat edin kendinize"

    sonra arkasına dönmeden uzaklaştı. O soğukta dışarda ne işin var senin be adam?! Hadi onu geçtim nerede sarhoş oldun bu kadar?!

    Tuhaf adam amk ben çözemedim.

    Not: umarım aseksüellere sıcak bakıyordur.
    0 ...