olm bi derdimizi anlatıyoruz heralde, ne bakmıyon amk? bir değil iki değil, noluyo zall, bir kibirler bir tebaayı beğenmemeler felan he noluyo he noluyoooo?
geçenlerde espiri (!) yapmış patron, önce okudum sonra duygulandım. espiri yapma yeteneği gelişmemiş ama olsun çalışıyor en azından. az daha ağlayacaktım lan, bir zall kolay yetişmiyor.
sözlüğü ben kurdum ulayn alayınızı uçurrum ayağına girdiği 1300 tane entriyle 1048 karmaya ulaşmış yazar. ulan adamın entrilerinin bin tanesi zaten bilgi içerikli entri, yok sözlük yavaşladı şimdi düzeldi demiş, yok klavye demiş, yok bilmem ne işte anlamadığım bir sürü bilgisayar terimini açıklamış. amk bu denli iki yüzlü olunur mu lan, millet bilgi içerikli entri girer onu bile eksileyen çıkar artı oyu çok nadir alır o entrilerinden adam başkan benim ayağına karma kasmış.
şimdi herkes yok hacı ben vermedim ayağına yatacak ancak olay bildiğin türkiye'nin tablosu ile benzerlik gösteriyor. sen vermedin, ben vermedim kim verdi lan o oyları. bu adam sözlüğün bugunu buldu kendine mi oy kullanıyor? yoksa hepiniz mi yandaşsınız, yalakasınız. yiğit bulut'u itin götüne sokarsınız yalaka diye bir bakarsın herhangi bir yazar yazmış olsa karmasını 200 den yukarı çıkarması imkansız olan entrilerle 1300 entride karmanın dibine vurdurursunuz başkanım diye.
demem o ki gençler az kalıbınızın adamı olun lan. bu adam bunu hak ediyor mu? tamam eyvallah yapmış bir sözlük onuda kurcala kurcala bozacak yakında ama neyse işte adam bir şey yapmış, bunda da belki başarılı olmuş ancak yazma konusuna gelince bu kadar başarılı olamamış işte. neyse efendim bana neyse sanki belki de ismen bilinirlik entrileri okurken oy butonuyla daha çok kaynaştırıyor insanı olamaz mı olur mk. hem adam bilgi içerikli entri giriyor saygı lütfen. bende yağımı çektim uçurma sakın zall bey.
geçenlerde youtube aracılığı ile ropörtajlarını izlediğim şahış. videoyu açarken içimden geçen şey, '' lan bu adam şimdi kasıla kasıla konuşup moralimi bozacak..'' idi. ama merakıma yenilerek izledim. hatta bu zamana kadar izlemememin sebebi de bu dur. izledikten sonra eldivenle sevmek istedim bu adamı. içim kıpır kıpır oldu. beni tv'ye çıkarsalar böyle olurdum herhalde dedim. sözlüğe karşı sempatim inanılmaz derecede arttı zall sayesinde. yazının sonunda taşaklarını öpeyim dememi bekleme ama. hatta sen benim taşaklarımı öp. az karizmatik ol lan. *
zall başgan, hazır yavşamışken şu facebook temasını değişir la. bazen bildirim geldiğinde oyun istediği diye korkup açamıyorum yeminle.
şimdi çıkıp; '' arkadaşlar kuzenim dondurma istedi, bende boğazın şişer hayır dedim. böyle deyince çocuk kızdı ve dama çıkıp servori aşağı attı. şu an servırı toplamaya çalışıyoruz. sorun birazdan geçer ''
diye açıklama yapacaktır.
edit eklerse de şaşırılmaması gerek;
şunun gibi; edit= lan biri de demiyor ki serverin dam da ne işi var diye.
**
edit 2 : la hadi toplayamadınız hala?
( bu 2. edit benim editimdi zall. kafan karışmasın )
Hacı mobilim şikayetimi yazayım buraya.
Bir başlığa tıkladıktan sonra 2.sayfa yazan butona basınca o sayfanın 2.sayfası çıkıyor.
Mesela sözlük yazarlarının itirafları başlığına tıkla sonra da alttaki 2.sayfa butonuna bas. Binlerce sayfadan oluşan başlığın 2.sayfası çıkıyor. Oysa o günün 2.sayfası çıkması gerekmez mi?
sözlükteki yobaz akımına engel olamayan kişi. artık tek tek entryleri mi inceler, yazar alımında kısıtlamalar mı getirir, ne halt yiyosa artık orası o'na kalmış. sözlük kurup göklere çıkarmakla olmuyor, sözlüğü koruması gerekiyor. aksi halde uludağ sözlüğün imajı git gide yerlerde sürünecek.