zall

entry6076 galeri686 ses9
    3001.
  1. Hacı günaydın. Yahu bak şimdi senle kayseri mantığı yapalım. Şimdi amacın daha fazla entry girdirmek değil mi. Bu uğurda da kaliteden pek fazla ödün verilmemesi gerekiliyor neyse.
    Akıllı telefon uygulamasına şöyle bir şey ayarlasana:
    Mesaj geldiğinde bildirim olsun. iTÜ sözlüğün mobil uygulamasındaki gibi.

    Bir de ek olarak nickaltı yazıldığında da bildirim olsun. Bak bu hiçbir sözlük uygulamasında yok. Bu kıyağımı unutma. Kıpss.

    Kayseri mantısı isterim ama. Hüloğğğğğ.
    2 ...
  2. 3002.
  3. kılıçdaroğlu'nun ayıp ettiği ulu liderimiz. sıkma usta canını. evet.

    (bkz: yedirmeyiz)
    1 ...
  4. 3003.
  5. ayın 7 si gelmesine rağmen bu ayki maaşları hala yatırmayan sözlük sahabısı.

    Çoluk çocuk evde ekmek bekliyo ayıp yahu.

    Edit: özelden hayırdır ya ne maaşı diye soran var. Hasssiktirrrr. gizli bilgiydi lan bu. unuttum aq*.
    0 ...
  6. 3004.
  7. Birkaç haftadır yaşanan yavaşlama hakkında ''düzeldi arkadaşlar'' yorumunu beklediğimiz yazar.
    0 ...
  8. 3005.
  9. zall'ı şikayet etmej için şikayet butonuna bastım "kimi kime şikayet ediyorsun?" butonu geldi, vazgeçtim.
    0 ...
  10. 3006.
  11. Zirveye gelicek misin diye sordum,

    Arkadaşlar geldi yanıtını verdi.
    2 ...
  12. 3007.
  13. son entrysini 3 hafta önce giren yazar. *
    0 ...
  14. 3008.
  15. 3009.
  16. var mı yok mu gerçek mi tartışmaya açılan sözlük sahibi. evet.
    0 ...
  17. 3010.
  18. 3011.
  19. bir zall olmak da zor abi... yıl olmuş 2013 hala gelmiş ordan ''zalla gitsin'' falan yazıyorlar... ben olsam büyük bir zevkle uçururdum la.
    0 ...
  20. 3012.
  21. --spoiler--
    serpilem (6) kaldırıldı. »
    --spoiler--

    önceden antikaw böyle boş yazardı, kendi nickaltında bişeylerin savaşını verirdi aklı sıra, bu şekilde ondan kurtulmuştum.
    bi de donuz butonu çıksa alayından en sancısız, acısız şekilde kurtulmaya devam edeceğim ama işte, ne yaparsın.

    ulanzallo, şu sözlükte senden bi tek donuz butonu istedik, çok mu şey istedik be?

    karı bul dediler, yapmayın olum adam pezevenk mi? diye ilk ben savundum seni...
    para ver dediler, pezevenk mi olum adam manyak manyak konuşmayın dedim ilk ben savundum seni.
    zall bizi diskoya götürsün dediler, oha olum pezevenk mi lan adam? dedim ben savundum seni!
    zall bize iş ver dediler, kadro alalım sözlükte dediler, olum abarttınız ama pezevenk mi lan bu adam! dedim yine ben savundum seni.

    şimdi senden sadece bir donuz butonu istiyorum, onca savunuculuğunu yapmış biri ve pezevenklikle yakından uzaktan ilişkin olmadığı biri olarak lütfen bu sefer talebimi ve talebimizi ciddiye al. rica ediyoruz artık.
    0 ...
  22. 3013.
  23. moderasyon denen oluşumdaki kankacı yaklaşıma son vermesi gereken şahıs. biz sana şikayet etmeyeceksek, sen de bunlara arka çıkacaksan senin yazarına kim arka çıkacak?

    feyk formata aykırıysa herkese aykırıdır. kankalara serbest öteki herkese yasak olur mu bu iş? bizim nickaltlarımızdaki en adi küfürlere ilişilmezken, kankaların nickaltları anında temizleniyor.

    biz derdimizi kime anlatacağız da adalet isteyeceğiz zall efendi?

    sözlüğünün amına koyanların elli tane feyki var hepsi de kabak gibi ortada. onları koruyup kollayan moderatörlerin keyfiyetle entry ve yazar siliyor. o feyklere ilişmiyorlar.

    bu mu sizin adalet anlayışınız?

    bir format hazırlamış altına da imzanı atmışsın madem, o formatın uygulanıp uygulanmadığını takip et. kurban olduğum allah bile yarattığı bok böceklerini dahi takip ediyor.

    sen takır takır maaş ödediğin moderatörlerin ne halt ettiğine ilişmiyorsun. bu nasıl şey?
    1 ...
  24. 3014.
  25. şu an uykunda sözlüğü gör. ve bak ki ne hale geldi. Sonra birden uyan. aç bilgisayarı. serverı al önüne. düzelt şu sözlüğü. biz inci tarzı entry girmek isteseydik inci sözlükte yazarlık yapardık, uludağ da değil.
    3 ...
  26. 3015.
  27. 10 entriyle yazar yapmanın ceremesi işte bunlar. ipini koparan geliyor amk. bari 10 entriyle 2 saatte yazarlık onaylıyorsunuz onu düzgün yap amk. adam 10 tane saçma sapan şey yazıyor hop telefona mesaj yazar oldunuz. e al işte şu saate sözlüğün durumu belli. yeminle inciden 10 tane adam gelse üye olsa 10 dakikada sikertme yapar gider. böyle iş mi olur lan? sol çerçeveye resmen tecavüz edilmiş zall hadım et bunları.

    edit: bu tecavüz sürecinde iki yazar çaylak edilmiş.

    güldüm lan resmen adamlar formatı hoplattı çaylak olmuşlar anca. gerçi silmekte fayda sağlamaz neticede adamlar iki saat sonra yine yazar oluyor. sonra sorgularsınız tabi neden biz ekşi değilik. olaman tabi amk, geç içeriği sözlükte hesap sahibi olmanın bir değeri yok ki anasını satayım. korkarım yakında pazarda tezgah açacaklar gel vatandaş gel uluda yazarlık bir alana bir bedava. oğlunuza ana okuluna başlama hediyesi olarak, karne hediyesi olarak sözlük hesabı alın, gece gelip sözlüğü şey etsin tatmin olsun, mutlu olsun.

    edit 2: bak görüyor musun zall abisi ama adamlar butonları kullanmasını biliyor ama valla helal olsun. yani formatı piç ediyorlar ama hangi buton eksi, hangisi artı onu ayırt edebiliyor. bence de böyle adamlar yazar olabilmeli. ben yarın yeğenime öğretip yazar yapacağım allahın izniyle. şu gülen surata bas artı, üzülene bas eksi. öğrensin kerata, az eğlenir mk.
    6 ...
  28. 3016.
  29. arada bir bizim kahveye gelirdi. kendi halinde efendi bir insandı. nasıl böyle bir şey yaptı hala aklım almıyor.
    2 ...
  30. 3017.
  31. dinsiz imansız vatan hainin biriydi. yapmıştır. pislik bir tipti zaten, sevmezdim.
    1 ...
  32. 3018.
  33. --spoiler--
    şimdi düzelmiş olması gerekiyor. kuzenim sabah bize gelmişti. bişeye bakacam diye balkondaki server'ın başına geçti. ben de o esnada ucz markete kola almaya gitmiştim. dönünce hemen kapattırdım ama iş işten geçmişti.

    edit: o kadar eleştirildi de kimse de demiyor, sözlüğün server'ı balkon da mı duruyor diye?

    --spoiler--

    balkondan sonra gelen da ekini neden ayırdığını merak ettiğim sözlük yöneticisi. ulan 7-8 sene oldu hala yazmayı öğrenemedi.
    insan hata yapar da kimse gammazlamaz mı lan?
    2 ...
  34. 3019.
  35. ortalarda gözükmüyor kayıplarda. nerdesin zall merak ediyoruz? tatile çıktı galiba. hayat sana güzel. evet.

    (bkz: kayıp aranıyor)
    1 ...
  36. 3020.
  37. çok iyi biriydi yaşlı teyzelerin pazar torbalarını taşırdı bazende kafası kızar onları yere dökerdi.
    çok kötü biriydi.
    2 ...
  38. 3021.
  39. götü havada, osura osura uyuyordur belki.
    3 ...
  40. 3022.
  41. sözlüğü satmış admin. bari ruslara satsaydın az gözümüz gönlümüz açılsaydı. evet.
    0 ...
  42. 3023.
  43. sözlüğü ihale ile satmıştır.

    yazıklar olsun.
    0 ...
  44. 3024.
  45. sözlüğü araplara sattığına dair duyumlar olan baş yazar.

    ulen zall hiç mi yazar kadrosunu düşünmedin diye sorarlar adama arapları bilmiyo musun ? gelir gelmez kadroyu yeniliyor adamlar. şimdi bizi kadro dışı bırakıp ekşi sözlüğün falan ünlü yazarlarını kadroya dahil edicekler hay aksi hemen kadroda ki yerimi sağlamlaştırmam lazım.
    1 ...
  46. 3025.
© 2026 uludağ sözlük