Hacı günaydın. Yahu bak şimdi senle kayseri mantığı yapalım. Şimdi amacın daha fazla entry girdirmek değil mi. Bu uğurda da kaliteden pek fazla ödün verilmemesi gerekiliyor neyse.
Akıllı telefon uygulamasına şöyle bir şey ayarlasana:
Mesaj geldiğinde bildirim olsun. iTÜ sözlüğün mobil uygulamasındaki gibi.
Bir de ek olarak nickaltı yazıldığında da bildirim olsun. Bak bu hiçbir sözlük uygulamasında yok. Bu kıyağımı unutma. Kıpss.