Hacı mobilim şikayetimi yazayım buraya.
Bir başlığa tıkladıktan sonra 2.sayfa yazan butona basınca o sayfanın 2.sayfası çıkıyor.
Mesela sözlük yazarlarının itirafları başlığına tıkla sonra da alttaki 2.sayfa butonuna bas. Binlerce sayfadan oluşan başlığın 2.sayfası çıkıyor. Oysa o günün 2.sayfası çıkması gerekmez mi?