geçenlerde youtube aracılığı ile ropörtajlarını izlediğim şahış. videoyu açarken içimden geçen şey, '' lan bu adam şimdi kasıla kasıla konuşup moralimi bozacak..'' idi. ama merakıma yenilerek izledim. hatta bu zamana kadar izlemememin sebebi de bu dur. izledikten sonra eldivenle sevmek istedim bu adamı. içim kıpır kıpır oldu. beni tv'ye çıkarsalar böyle olurdum herhalde dedim. sözlüğe karşı sempatim inanılmaz derecede arttı zall sayesinde. yazının sonunda taşaklarını öpeyim dememi bekleme ama. hatta sen benim taşaklarımı öp. az karizmatik ol lan. *
zall başgan, hazır yavşamışken şu facebook temasını değişir la. bazen bildirim geldiğinde oyun istediği diye korkup açamıyorum yeminle.