the walking dead

entry2957 galeri173
    2698.
  1. 7 senedir saçmalamakta sınır tanımayan dizi. Evet.
    1 ...
  2. 2699.
  3. geçen hafta "bu kadar kişi övdü artık başlamalıyım" diyerek başladığım , bu hafta da 2. sezonuna geçtiğim dizi.
    şimdilik iyi gidiyor gerçi 2. sezonda 1'in heyecanı yok gibi ama göreceğiz.
    3 ...
  4. 2700.
  5. -spoiler-sezon finali için

    Rick vurulmamıştı ya nasıl o halde savaştı ve hiç kimse yarasını sarmadı unuttular heralde.
    2 ...
  6. 2701.
  7. --spoiler--

    16 bölümdür herifin gebermesini bekliyoruz hala gebermedi. Bu son bölümfeki taktikleri berbattı. Yani içerde mal gibi beklemek yerine dışarıda ayrı bi ekip daha tutmaları şarttı. Mişon gibi bir keskin nişancının daha olması lazımdı dışarıda. Kaplan reis harbi kaplanlığını yaptı ellerine dişlerine sağlık. Şu an adını unuttuğum zenci ablamız da kendini iyi feda etti helal olsun. Bir kez daha maggie nin ne kadar taşaklı hatun olduğunu gördük. Kısacası zevkli bir bölümdü. Her an daryl in ölmesini bekledim ki ölseydi kapatıp diziyi bırakırdım heralde. Rick kendinden eminse eğer o iş tamamdır görüşüm var benim ve bir kez daha tuttu. Ha son olarak lan ezikiel sen kralsın ne öle kahveden mevzuya adam toplar gibi 10 kişi gitmek. Yakışmadı. Daha kalabalık olup ış kapıyı tutabilirlerdi belki. Anlayacağınız baya etkilendim bu bölümden..

    --spoiler--
    5 ...
  8. 2702.
  9. Rickin neganı öldüreceği yok polat alemdar gelse diziye negana tek çeker.
    1 ...
  10. 2703.
  11. --spoiler--
    Artık eugen mi olur başka biri mi olur biri şu negan ın hakkından gelse heyecanı kalmadı dizinin. Sezon finalinde sadece 1 tane zombi gördük ağa. 15 dklık çatışma sahnesini 2.defa izledim. iyiki bilgisayardan sardır sardır izliyorum 50 60 dk çekilecek dizi değil normal bölümleri taş çatlasa 20 dk da bitiriyorum.
    --spoiler--
    and tnx to u nazo82 n f.ck u fox.
    1 ...
  12. 2704.
  13. sezon finali hakkında spoiler verenlerin "evlerini ateşlerin saracağı" dizidir.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1379430/+

    izlemedik lan daha durun *
    21 ...
  14. 2705.
  15. --spoiler--

    Evet şimdi nerden başlasak. Gerçekten bu sefer şaşırtan bir sezon finaliydi. Çöpçülerin ihaneti olsun, michonne'un az daha ölüyor oluşu olsun, sasha'nın ölümü (...) olsun her defasinda e nolacak ya şimdi dedirtti. Tabi savas daha yeni başlıyor.
    hı bi de long live shiva. Kralsın.

    --spoiler--
    4 ...
  16. 2706.
  17. Oysaki ben daha diziyi izlemeden şurdan spoileri yedim teşekkürler teşekkürler.
    5 ...
  18. 2707.
  19. 7. sezon ilk bölüm ile son bölüm arasındaki hiçbir bölümü izleme, birşey kaybetmezsin.öyle bir sezondu.
    3 ...
  20. 2708.
  21. --spoiler--
    7. sezon finalini izlerken sasha ve kulaklığının anasını avradını sikesim gelen dizidir. lanet olsun yılmışımdır. öldüde kurtulduk amık bek sıkıcıydı amık deli karısı diziye girdiğinden beri . onun dışında ezekielin alexandria will not fall diye haykıraraktan ateş açması bana kral theodenin ere the sun rises diye ordusunu gaza getirişini anımsatmıştır. güzel bölümdür. maggie bu bölümde eski sezonlarda güzelliğine kavuşmuştur.
    --spoiler--
    7 ...
  22. 2709.
  23. 7. sezonun boşluğunu telafi edecek bir bölümdü. Rick'in tekrar kontrolü eline alışını görebilmek, kararlılıklarını izleyebilmek final için mükemmel bir histi.
    shiva'nın günü kurtarışı ise çok epicti.
    6 ay yetecek bir final bölümü oldu.
    güzeldi
    izleyin
    1 ...
  24. 2710.
  25. Spoiler içerir:
    .
    .
    .
    türk dizisi gibi sonu kolayca tahmin edilebilir oldu; bu amerikan yapımlarında son dk kahramanın gelip her şeyi kurtarması olayı artık baymaya başladı. Orda carl ölse, o olayın üstüne ezekiel ve maggie'nin adamları gelip hengameyi oluşturup rick'leri kurtarsalar daha efsane olmaz mıydı? Ya da maggie'nin bebeği düştü mü, o sarışın kız judith miydi o detayı atlamışım izlerken biri anlatırsa sevinirim.

    Çizgi romanı okuyanların dediğine göre kaplan atladıktqn biraz sonra rick negan'ın boğazını kesip öldürüyormuş, senaristler iyiki yapmadılar iyiki farklı bir son izleyeceğiz.

    Teorilerim var 8. Sezon için çatışmada rick ve topladığı gruplar( yeni grupların da ekleneceğini düşünüyorum) negan'a karşı zafer kazanacaklar fakat negan ricki öldürecek ve diziye noktayı koyacaklar.

    Artık fear the walking dead zamanı biraz da orda psikolojinin, gerilimin dibine vuralım.
    0 ...
  26. 2694.
  27. Maggie aşkım otorite sahibi oldukça daha da güzelleşiyor. Bunun dışında michonne'un sahneleri iyiydi. Büyük kedimizin negan'ı sıçırttığı sahneler de iyiydi. Ezekiel'in konuşması da havaya soktu bir izleyen olarak. Ama twd sezon finallerinin yanında çok aşağı kaldı. Elinde negan gibi bir malzeme varken çok daha iyisi çıkardı. Son olarak kör olası çöpçüler, güvenimi süpürmüşler.
    6 ...
  28. 2695.
  29. Şimdi izledim geldim,; çöpçülerden bir yamuk beklemiyordum desem yanılmış olurum bir kadın hiç mi güven vermez insan! Rick her zaman ki gibi çuvalladı krallık olmasa bu sefer elinde var yok hepsini kaybedecekti. Neganı kolay kolay devirtmeyeceklerini bilmek zor değil. Sashaya üzüldüm şahsen benim için as kadrodandı. Ayrıca yaşasın kral, neganın o kaplan sahneleri oldukça eğlenceliydi işin komik yanı kimse neganı öldürme derdine girmemiş.
    5 ...
  30. 2696.
  31. Lisede ilk 3 sezonu izleyip biraktigim dizidir. Neden biraktigimi hatirlamiyorum halbuki cok severek izliyordum. Sanirim herkes birbirini kondiklemye baslamisti ondan birakmistim.
    7 ...
  32. 2697.
  33. an itibariyle finalini izlemekteyim. spoiler almadan bu zamana kadar da gelebildim.
    ağlıyorum sözlük, bil bakalım hangi sahnedeyim?*
    2 ...
  34. 2698.
  35. 7. sezon final özeti,
    --spoiler--
    tabutta rövaşata / god bless shiva olan dizi.
    --spoiler--
    2 ...
  36. 2699.
  37. Sezon finalini izleyince duygu karmaşası yaşayıp kustum.
    2 ...
  38. 2700.
  39. --spoiler--
    alexandria will not fall. not on this day.
    --spoiler--

    kral adamsın ezekiel. bu arada bu dizinin kurgusunu yapan tayfa çok mal.
    2 ...
  40. 2701.
  41. ilk sezonundan bu yana ergen dizisi olduğunu söylüyordum. şimdi bir çok kişi aynını söylüyor.
    0 ...
  42. 2702.
  43. nereden hangi siteden izleyebilirim acaba her yer telifli.
    2 ...
  44. 2703.
  45. https://galeri.uludagsozluk.com/r/1410935/+

    ben de immunoloji calisiyorum. Bulacagim asiyi, az kaldi.
    2 ...
  46. 2704.
  47. 7. sezon, diğer tüm sezonlar içerisinde en berbat, en sönük, en sıkıcı, en gereksiz boş muhabbetlerle dolu bir sezon.. tam bir hayal kırıklığı.. koskoca bir sezon içerisinde topu topu güzel izlenebilecek 5-6 güzel bölüm ancak çıkar onun dışındaki bölümler çöptü.. çok gereksiz küçük küçük gruplar var, bir o kadar da çok gereksiz ve saçma karakterler var bu sezonda.. bu gereksiz ve saçma karakterlerden biri de "ezekiel" dir.. şehrin ortasında kızıldereli kılıklı bir adam ve bu adama kralım majesteleri diye hitap eden bir grup ve bir kaplan hey allam çok saçma, gereksiz ve komik olmuş gerçekten.. baştan aşağı açık ara en kötü sezondu.. umarım 8. sezon biraz toparlarlar ve eski haline geri dönerler.
    1 ...
  48. 2705.
© 2026 uludağ sözlük