7. sezon 12.bölümde her rick ile michonne'u birlikte gördüğümde içime ürperti geldi. kaç yıl oldu bak onlara da hala alışabilmiş değilim.
umuyorum ki bundan sonraki bölümlerde zihnimiz çok daha yorulur, psikolojimiz bozulur. bu dizi bunu yapmayı hak ediyor çünkü.
amaçsız geçiş ölümlerinden nefret ettiğim dizi. şurada kaldı 3 bölüm, stratejik hamleler yerine karakter motivasyonu izliyoruz. amc'de iyice kanal d'ye döndü anasını satayım.
Açıkçası varlığını uzun süredir bildiğim fakat pek de sallamadığım bir diziydi. Ta ki elime bir t-shirt'ü geçene kadar. Sırf t-shirt ü giyebilmek için açıp bir iki bölüm izleyeyim dedim, açış o açış. 5 ayda 7 sezon bitirdim. 7. sezonun 14. bölümünüde şu an dört gözle bekliyorum. Beş altı bölümdür hiçbir önemli şeyin olduğu yok gerçi saçma detaylarla uzatmaya çalışıyorlar ama olsun, daha 10 sene de devam etse sırf zombiler, pardon walker'lar ve Rick var diye izlemeye devam edeceğim.
şu morganın Come back yaptığı sahneyi 2 saattir aradığım dizi. Rick birinin kafaya sıkıyordu Morgan görüyordu ordan o hangi bölümdü bilen yazar bildirirse sevinirim.
hala izleyenleri hem anlıyorum hem anlamıyorum. ilk 2 sezonu ilgiyle takip ettim. ama 3.4. sezondan sonra sürekli tekrar eden aynı senaryo insana mal muamelesi yapıldığını düşündürüyor. klasik hollywood filmlerinden ne farkı kalmış ki o zaman ? ama öteki taraftanda gerçekten kaliteli dizi bulmakta kolay değil vasat olsada herhalde ilk 2 sezonun verdiği zevki belki ileride bulurum diye izliyorlar hala. bunu diyorum ama 6 sezona kadar devam ettim devamınıda izlemek istiyorum çünkü iş ve eğlence yok.
hayatta bazı insanların bazı özelliklerini duyunca direk mal damgası yapıştıyorum. herhalde walking dead'inde hala çok zevkli olduğunu düşünenlerlede bundan sonra fazla muhattap olmam.
bu amk dizisi yüzünden misafir çocukları zombicilik diye oyun uydurmuşlar da beni ısırmaya kalktılar geçende. tam da namaz kılıyodum, sübhanekeeee diye bağırıp kızdım. sonra kafalarına tespihle vurup salona kadar kovaladım. annelerini de evden kovdum. çok korktum lan.
Az once izledigim ve cok nadirdir kac dakika kaldi diye kontrol ettigim dizi. Son sahneleri cikar icinde hicbir sey yok. Rosita ile sasha nin ibrahimi cekistirdikleri sahnelerde esnedim be uykum geldi uykum.
Rica ederim artik olaya girin. Bakin cok rica ediyorum.
16. bölüm internete düşmedi mi merak ediyoruz. beni bilgilendirsin bilen birisi hemen. uyuşturucu bağımlısı olup polattan eroin dilenen memat gibi hissediyorum kendimi. bi link be bi link...
Bomna gibi bir sezon finalydi.alexandria bugun düşmedi. Düsmeyecek ulan.amazon gadınları da siz de gelin birlik olalim yardimlasalim.
Döner bıcagını kapıp dalasım geldi valla.