2951.
-
izlediğim en iyi dizi.
Umarım bir iki seneye yan diziler "the walking dead" evreninde birleşir ve hikaye eski karakterlerle devam eder.
2952.
-
başladık bakalım. ewed her şeye geç başlıyorum yavaş biriyim.
2953.
-
Keşke ben de bu hatun gibi yeni başlasaydım. Öyle güzel bir dizi.
Vali'nin bölümlerine gelince oraları iyi izle. 5 6 sezon sonra o bölümleri özleyeceksin..
2954.
-
izlemeye Yeni başladım ve daha 3. Sezondayım diye kıskanmayın lütfen...
2955.
-
6. Sezona doğru yaklaşıyorum ve hala bu popüleritesini kazandığı doyuruculuğu göremedim...
2956.
-
bazı bölümler boştu
vay anam babam be burası resmen harika.
2957.
-
Birkaç bölüm izleyip bıraktım. Abartıldığını düşündüğüm yapımlardan biri.