--spoiler--
7. sezon finalini izlerken sasha ve kulaklığının anasını avradını sikesim gelen dizidir. lanet olsun yılmışımdır. öldüde kurtulduk amık bek sıkıcıydı amık deli karısı diziye girdiğinden beri . onun dışında ezekielin alexandria will not fall diye haykıraraktan ateş açması bana kral theodenin ere the sun rises diye ordusunu gaza getirişini anımsatmıştır. güzel bölümdür. maggie bu bölümde eski sezonlarda güzelliğine kavuşmuştur.
--spoiler--