7. sezon, diğer tüm sezonlar içerisinde en berbat, en sönük, en sıkıcı, en gereksiz boş muhabbetlerle dolu bir sezon.. tam bir hayal kırıklığı.. koskoca bir sezon içerisinde topu topu güzel izlenebilecek 5-6 güzel bölüm ancak çıkar onun dışındaki bölümler çöptü.. çok gereksiz küçük küçük gruplar var, bir o kadar da çok gereksiz ve saçma karakterler var bu sezonda.. bu gereksiz ve saçma karakterlerden biri de "ezekiel" dir.. şehrin ortasında kızıldereli kılıklı bir adam ve bu adama kralım majesteleri diye hitap eden bir grup ve bir kaplan hey allam çok saçma, gereksiz ve komik olmuş gerçekten.. baştan aşağı açık ara en kötü sezondu.. umarım 8. sezon biraz toparlarlar ve eski haline geri dönerler.