Toplumda sünnetin erken boşalmaya neden olduğu yönünde yanlış bir inanış bulunmaktadır. Ancak yapılan çalışmalar sünnetin erken boşalmaya neden olmadığı tam tersi yönde etki gösterdiğini ortaya koymaktadır.
kaynak: memorial.
israiloğullarının atası ibrahim ile Tanrı arasındaki anlaşmanın (eski ahit -tevrat) hala sürdüğünü, yani israiloğullarının insanlar üzerindeki üstünlüğünün kabul edildiğini gösteren simge. Hıristiyanlık insanları sünnet olmaktan vazgeçiremediğinden olsa gerek, bir süre sonra salmıştır. islam ise o toplara hiç girmemiştir. Aksine Tevratı tasdikleyici olduğunu söylemektedir. "Cübbeli" hocalar bile tevrata atıf vermektedir. (*) Demek ki gerçekten israiloğullarının üstünlüğü, hemen bütün müslümanlarca kabul edilmiştir. Bunu çoğu "müslüman" ülkenin gazze yerle bir edilirken kılını kıpırtdatmamasından anlıyoruz. Eee.. Yalçın Küçük üstadımız boşuna : "Bir insan, bir grup, bir parti çok müslümansa çok Yahudidir. Bizde aşırı islam'la aşırı Yahudilik yan yana geldi" demiyordu. Hikmetini anca bu günlerde anlıyorum. Her "aşırılığın" gittiği yer aynı.
(*) Edit. "Cübbeli" nin tevrat'a atıf yaptığı ve izlediğim videoyu aradım. Bulamadım. Belki kaldırmıştır. Belki o video, zihnimin beni kandırmasıdır. Ben "adil" bir insanım. "cübbeli" de olsa hakkında yanlış konuşmak istemem. Bunun dışında fikrimi değiştirecek bir durum yok.
--spoiler--
israiloğullarının atası ibrahim ile Tanrı arasındaki anlaşmanın (eski ahit -tevrat) hala sürdüğünü, yani israiloğullarının insanlar üzerindeki üstünlüğünün kabul edildiğini gösteren simge. Hıristiyanlık insanları sünnet olmaktan vazgeçiremediğinden olsa gerek, bir süre sonra salmıştır. islam ise o toplara hiç girmemiştir. Aksine Tevratı tastikleyici olduğunu söylemektedir. "Cübbeli" hocalar bile tevrata atıf vermektedir. Demek ki gerçekten israiloğullarının üstünlüğü, hemen bütün müslümanlarca kabul edilmiştir. Bunu çoğu "müslüman" ülkenin gazze yerle bir edilirken kılını kıpırtdatmamasından anlıyoruz. Eee.. Yalçın Küçük üstadımız boşuna : "Bir insan, bir grup, bir parti çok müslümansa çok Yahudidir. Bizde aşırı islam'la aşırı Yahudilik yan yana geldi" demiyordu. Hikmetini anca bu günlerde anlıyorum. Her "aşırılığının" gittiği yer aynı.
--spoiler--
Bugün birisi ile bu konuyu konuştum. Savunması şöyle, aynı göbek gibi kardeşim nasıl göbek işi bitince düşüyor bu da öyle.
Ama pipi derisi düşmüyor dedim orasını karıştırma dedi.
Saçma bir uygulama olduğunu düşünüyorum, sebebi olduğu hijyen problemleri ortadan kalktığı için gereksizdir. Kendi penisimde sıkıntı duyduğum sola çekmenin sebebidir :(