Mafya olayına Bilal'le girip Don Vito Corlione kılıklı Ecevit'in safdışı kalması dizinin tadını bozuyor. Ecevit ki lakabı 'şerif', babası kansız bir mafya olan insanın bu kadar duygusal olmaması lazımdı. Gerçi Bilal'in dizideki delikanlı duruşu bir süre daha diziyi izlememe sebep olabilir ki son bölümde zaten çeteyi kurmak için izin aldı.
Son olarak dizinin saçmalığı Ecevit ile Ahu'nun aşkı. Neymiş efendim çocukluk aşkıymış lan o yaşta daha ne aşk yasamışlar amk da 30 yaşlarına geldiklerinde bile bitmemiş.
Tahmin Olarak da ibo'nun gördüğü manzara karşısında Bilal'in yanında olacağı.
--spoiler içerebilir--
haftalardır bir cebrail muhabbeti tutturmuş gidiyordu.cidden merak etmedim de değil.dizi ve filmlerdeki bu gizemli karakterleri her zaman sevmişimdir.en sonunda cebraili görmüş olduk.gerçekten tavırları falan çok iyiydi.bu kadar methedilen cebrailin böyle bir şekilde ölebileceğine ihtimal vermiyorum.gurur komiserin* yaptığı planla ilgili olduğunu düşünüyorum.gelecek bölümde bir iki flashbackle bu anlatılacaktır diye düşünüyorum.
tanım: şu anda leyla ile mecnun ve behzat ç ile birlikte izlenebilecek tek türk dizisi.
--spoiler içerebilir--
çok önce hakkında şöyle bir entry girdiğim şahane televizyon dizisi; (#14959140)
ben burada dedektif gibi iz sürmüşüm, hem de on ikiden vurmuşum. biriniz de çıkıp söylediydi demiyor yahu. yazık. çok yazık.
çok önce hakkında böyle bir entry girilen şahane televizyon dizisi; (#14959140)
arkadaş burada dedektif gibi iz sürmüş, hem de on ikiden vurmuş. birimiz de çıkıp söylediydi demiyor yahu. yazık. çok yazık.
dizinin en iyi oyuncuları irfan'ı oynuyor. ikisi de nümero uno. irfan'ın otosansürlü küfürlerine de tutuldum. "hay ayağımı eline koyim" neydi lan öyle? vay amk.
ecevit'in 'sürrpriiz' sahnesini hayatım boyunca unutmayacağım ve fragmanını bir türlü tv'de yakalayamadığım dizi.
O değil de bu cebrail tek kurşunla nalları dikecek potansiyele sahipse, kimsenin mi aklına gelmedi bu zamana kadar vurmak falan. Hele o ahu boşa orda yakında onu da uçursunlar bence.
an itibariyle uyuşturucu taşımaktan yargılanan çocuğun asliye hukuk mahkemesinde yargılandığı dizi. yuh yani böyle hata mı olur, asliye hukuk mahkemesinde uyuşturucunun ne işi var.
--spoiler--
sonu çok dandik biten dizi. son sahnelerde ecevit'le ahu konuşuyor ve ahu her zamanki gibi bir şeylere zırlıyor. bi bölümde aynen şunları diyo;
"bana hiç fikrimi sormuyosunuz. ben ne olucam ecevit? sen mi sarı mı ben ne olucam?" gibi bir şeyler. senin ağzın yok mu mal.
--spoiler--
ahu'yu hiç sevmiyorum. bu üçü bi çete kurmuş takılıyolar falan, hadi ibrahim ezik olsa da o da hapiste yatmış vs, senin ne işin var pembe rencırs? bence bu dizideki rolü tam olarak pembe rencırs çünkü hatırlarsanız mavi ve kırmızı rencırsların acayip fiyakası varken pembe rencırs onların yalağı gibi bir şeydi. yeşil rencırs bile arada bir baltaya sap oluyordu ama pembe??? kendi halinde takılıyodu, hiçbir şey yapmıyordu hem de bundan yarar sağlıyodu!! kommensalizm gibi. işte ahu da aynen böyle. ahuyu savunanlar inşallah ölür.
irfan'ı oynayan Mehmet Özgür 'irfan'ı oynarken kendimi sokak köpeği gibi hissediyorum,tırnaklarımı bu yüzden uzatıyorum' demiştim.
Öncelikle görüntü yönetmenini tebrik etmek gerek.Sonrasında da bu hepsi aynı konuda,değişik kadrolarla,farklı görüntülerle süregelen ve adeta Brezilya havası tadında olan dizilerden konu,kurgu,senaryo..vs alanında ayrıldığı için ayrıca alkışlanası bir projedir.
3 hafta seyretmeseniz de kaldığı yerden devam edebilen dizilerin yanında her hafta 'yok artık' diye bitirip bir diğer hafta yeni bir heyecana sürüklemektedir.
Behzat Ç.'den sonr ağızda lezzet bırakan bir başka güzelliktir.
Acaba bu 'taklit işi' tutar mı demiştik.Lakin oldu bu...