suskunlar

entry1204 galeri
    588.
  1. --spoiler--
    sonu çok dandik biten dizi. son sahnelerde ecevit'le ahu konuşuyor ve ahu her zamanki gibi bir şeylere zırlıyor. bi bölümde aynen şunları diyo;
    "bana hiç fikrimi sormuyosunuz. ben ne olucam ecevit? sen mi sarı mı ben ne olucam?" gibi bir şeyler. senin ağzın yok mu mal.
    --spoiler--

    ahu'yu hiç sevmiyorum. bu üçü bi çete kurmuş takılıyolar falan, hadi ibrahim ezik olsa da o da hapiste yatmış vs, senin ne işin var pembe rencırs? bence bu dizideki rolü tam olarak pembe rencırs çünkü hatırlarsanız mavi ve kırmızı rencırsların acayip fiyakası varken pembe rencırs onların yalağı gibi bir şeydi. yeşil rencırs bile arada bir baltaya sap oluyordu ama pembe??? kendi halinde takılıyodu, hiçbir şey yapmıyordu hem de bundan yarar sağlıyodu!! kommensalizm gibi. işte ahu da aynen böyle. ahuyu savunanlar inşallah ölür.
    0 ...