suskunlar

entry1204 galeri33
    546.
  1. sarının amınakoymak istediğim bir bölümdü
    ulen it kafana göre bişeyler yapıyosun sıçıyon bari sıvama.

    ibrahimciğimi nasıl bıraktın len orda nasıl vicdansız.

    sonra gurur yavşağandan yardım dileniyosun ulen mal öğrenemedinmi hayatta kimseye güvenilmiceğini.

    yemin ediyorum sivilcelerim azdı diziyi izlerken ecevittakımın beyni sarıda cahilidir ortalığa sıçmadığı bir bölüm dahi olmamıştır.

    ibrahim bebişim sen ölceğine kediler kuşlar köpekler ölsün onlarda ölmesin gerçi ama sen ölme bence ölmemelisin.

    cebrail çıksın artık ortaya.
    3 ...
  2. 547.
  3. Ecevit'in ilerleyen bölümlerde verdiği sözden dolayı babasını hapisten kurtarması muhtemel olan dizidir.
    4 ...
  4. 548.
  5. Show Tv'nin yeni dizisi.
    Yeni dediğim epey oldu,lakin tüm diziler içinde fark yarattı.
    Hala hazırda gösterilen dizilerde 4 hafta ara verseniz bile aynı mahsun bakış sizi karşılarken Susunlar'da her an herşey olabilir.
    itiraf edeyim,önce 'işte yine arak hikaye' dedim,lakin seneryo,kurgu ve akış beni utandırdı.
    Olmuş.
    0 ...
  6. 549.
  7. Sanki ben her hafta krize girmek zorundayim. sanki ecevit bunlara sahip cikmak zorunda. abi degil baba sanki bu ne boyle yahu? babalarindan gormediklerini ecevitten bekliyorlar. iska tamam da, sari'dan iyi nefret etmeye basladim. aga cocukken bile bencil adam. su ayakkabi olayinda. ben ondan cok etkilendim zaten. arkadasliklarimi oyle siniyorum. ama ecevit'ten ozur diledi, ecevit aninda tav. bu ne babacanlik arkadas? sen de cocuksun ne bu olgunluk?

    damat mi nedir baban da o cikacak bence. ancak o zaman bu kadar iyi olman mantikli olur. gurur ben sana guvenmistim pislik.
    1 ...
  8. 550.
  9. --spoiler--

    Sabıka kaydı olayını Belalı Naim'in dosyaları yakması şeklinde bağlamışlardı. Bu seferde Gurur komiser, Gazanfer çıktı peki neden bunları çocukluk fotografından tanımadı bakalım bunu nasıl bağlayacaklar.

    --spoiler--
    0 ...
  10. 551.
  11. ecevit'in ağlaklığı diziye ne kadar gölge düşürse de harikulade iş yapıyor hem senaristler hem yönetmen. ayrıca görüntü yönetmeni değişmiş olabilir, eskisi daha iyiydi.
    0 ...
  12. 552.
  13. dün herkesi ters köşe eden 10.bölümü yayınlandı.

    --spoiler--
    gazanfer' in gurur çıkması şaşırmama sebep olmuştur.
    --spoiler--
    2 ...
  14. 553.
  15. gurur yani gazanfer'i canlandıran berk hakman'ın oyunculuğuna bayıldığım dizi.
    2 ...
  16. 554.
  17. çok iyi oyuncuları ve konusuna rağmen, oldukça geç başlamasından dolayı erken başlayan dizilerin gölgesinde kalacağını ve bu yüzden finali erken göreceğini düşündüğüm, ancak düşüncemin aksine çok kısa bir zamanda iyi bir izleyici kitlesine ulaşmış olan kaliteli dizi.
    0 ...
  18. 555.
  19. belalı naim'in gidişinin şerefine 10. bölümü gecikmelide olsa nihayet izledim.

    baştan da söylediğim gibi ecevit'in babasının gidişini bekliyordum ve hiçte sevmemiştim.

    --spoiler--

    şimdi baştan şunu sormak istiyorum ki neden hep sarı* hata yapıyor. bi kez olsun bir yardımı dokunsun. sarı baklava ister arabayı kaçırıp kaza yaparlar, zeki'nin intikamını alırken sarı arkasında ipucu bırakır, sarı hüseyin'i öldürür, sarı hüseyin'i öldürdüğünü ecevit'den saklar, ortaya çıkmasın diye belalı naim'in tüm şantajlarına boyun eğer, mecbur kalır ecevit'e her şeyi itiraf eder ama hüseyin'i öldürdüğünü söylemez yalan söyler, ecevit kızıp küser bu irfan'ı öldürcem diye sokaklara düşer, arkasından ıskayı* sürükler onun yaralanmasına** neden olur, ıskayı kurtarıcam diye irfanın kucağına düşer*. ama şu güne kadar yaptığı planlardan birinin tuttuğunu da gördük http://ulu.li/u3haps hemde çok güzeldi.

    bunun dışında gazenfer'in gurur komiser olduğunu biliyorduk zaten yani en azından ben tahmin edebiliyordum ama şaşıranı da çok olmuş.

    zeki ah zeki ölmeseydin keşke be! ne yakışıklı bi adamsın sen, ne yeteneklisin, ne karizmatiksin turgay mercan keşke senin için özel bir bölüm yapsalar doyamadım ben sana öyle rüyalara flashbacklere bile olur diyordum ama yetmiyor. 10. bölümde gözlerimin dolduğu ikinci sahnede mahvettin beni http://ulu.li/ubo4lb

    çok sağlam bölüm olmuş. unutmadan sarp akkaya canımızsın ne güzel oyuncusun sen.

    --spoiler--
    3 ...
  20. 556.
  21. bir dizi.
    bu da mafya dizisine dönüştü.
    1 ...
  22. 557.
  23. 11. bölüm 2. fragmanı

    Ecevitin Ahu'yu öpmesiyle iyice gıcık olmaya başladım kendisine. (ilk defa bir dizide böylesine uyuz olmalar başladı bende. kendimi bilale benzetiyorum ondandır.)

    null
    0 ...
  24. 558.
  25. kanalları dolaşırken sadece 2 saniyelik bilal'in arabasını gördüğüm ve arabanın modelini, markasını merak ettiğim dizi.
    0 ...
  26. 559.
  27. bakalım daha neler öğrenicez gurur komserin karanlık dünyasıyla ilgili.

    --spoiler--
    an itibariyle gazanferin babasının emniyet müdürü olduğunu öğrendiğimiz dizi.
    hastalığıyla ilgili de bilgiler alıyoruz.
    --spoiler--
    0 ...
  28. 560.
  29. Asıl bilge insan. O kadar çok şey biliyor ki ya bildiklerini ifade edememekten ya da söyleyeceği yoğunlukta bilgiyi kimsenin kaldıramayacağından korkuyor ve susuyor.
    0 ...
  30. 561.
  31. bugünkü bölümde iboyu 1903 nolu odaya alarak şanlı galatasaray galibiyetimize selam çakmıştır.
    1 ...
  32. 562.
  33. --spoiler--

    yem olan cebrail karakterinin sıfatını gördüğümde "bu kim lan, daha düzgün birini bulamamışlar mı" dedim.
    bi ibnelik vardı yani ta baştan.
    bu orcinal cebrail karakterini canlandıran vatandaş iyidir iyi, severim.

    edit: olm ne çabuk öldürdünüz la adamı.

    --spoiler--
    0 ...
  34. 563.
  35. 564.
  36. cebrail bok yoluna mı gitti dediğim dizi

    bu kadar çabuk ölmez diye düşünüyorum..
    0 ...
  37. 565.
  38. gurur komiser'in ne ayak olduğu belli oldu. meğer gazanfer imiş.

    ağlayamama, acı duymama hastalığı olan çocuk gazanfer'e babasının "bir kez olsun ağla!" diye çıkışması ve gazanfer'in parmağıyla gözünün altından gözyaşı yolu çizerek babasına aslında ağladığı söylemesi iç acıtıcıydı.

    dün gece öğrendim ki insan parmaklarıyla da ağlarmış.
    2 ...
  39. 566.
  40. ihsan oktay anar'ın son yazdığı kitabı.

    “Her musiki, sesin değil de, aslında sessizliğin bir taklidi.”
    0 ...
  41. 567.
  42. --spoiler--

    bir sürü leşi olan eski istihbaratçı, işinin ehli bir katil cebrail. adam öldürme hususunda tekne fantazileri falan var. o öyle bir adam ki kurbanlarının silahla kendisini öldürmek üzere üstüne gelmesini bekliyor. ama gelgelelim buna rağmen gram yakın dövüş tekniği bilmiyor! çektiği silahı ateşleyemeyeceği her halinden belli olan bir adamın elinden silahı almaktan aciz. ecevit'in üstüne bodoslama atladığı sahneyi hatırlayın. okul çıkışında bekleyen bir liseli ergen bile daha planlı dalardı orada.

    üstüne üstlük sırtından yediği bir kurşunla anında ruhunu teslim etti bu cebrail! senaristler yine ters köşe yapar da ilerde cebrail tekrar karşımıza çıkarsa bu defa da onun bu "ani" ölümünden en az biz izleyiciler kadar kıllanmayıp nabzını kontrol etmeyen bilal'in de "yanına koyayım!"

    bu dizi ilk 3 bölümüyle tavlamıştır beni. lakin bölümler ilerledikçe işler çok karışıyor, işler karıştıkça mantık elden gidiyor, mantık elden gittikçe de izleyesim kalmıyor. mahallemizdeki tuhafiyecide güvenlik kamerası varken bu dizideki bıyıklı kel bir adam adliyede cinayet işledikten sonra elini kolunu sallaya sallaya geziyor, tamam ona eyvallah dedik. bu irfan'ın adamları vuruluyor ve bütün gün evin bahçesinde yatıyorlar sonra polis gelince de "bunlar zaten mafya adamı" deyip kurcalamıyorlar onu da anladık. kurtlar vadisi sağolsun bu arada.

    bugün dizilerde bir kurşun yeyince çuval gibi devrilen "tek canlı" koruma adamlar varsa kurtlar vadisi sayesinde var çünkü. hep düşünürüm o adamların cesetlerinin etrafını tebeşirle çizen veya faillerinin peşine düşen bir polis, cenaze namazını kıldıran bir imam veya arkalarından ağlayan aileleri yok mu diye. işte benim bütün bunları düşünmemem için bu tarz dizilerde daha az adam ölmeli ve "polis" mümkün olduğunca kullanılmamalı. ama ne yazık ki senaryo gereği bu dizinin içinde polis var. ve biz o polisin "polis"i uzak tutmak için bir çaba sarfettiğini göremedik henüz. bunun yerine emniyet teşkilatının hiç bir iş yapmadığını, koca teşkilatın üç dört adamın tekelinde olduğunu görüyoruz. oysa türk polisi yakalar aga!

    --spoiler--
    3 ...
  43. 568.
  44. ilk bölümleri daha uzun sürede çekilmiş olmanın etkisiyle daha esaslıydı. sonraki bölümler gittikçe alakasızlaşan, mantığa oturmayan bir çizgide ilerliyor. yani ezel tadında bir dizi beklentisiyle kuruluyorduk ekran karşısına. ama tam anlamıyla bir hayal kırıklığı halini almaya başladı. senaryoda zerre zekice bir şey yok. oyunculuklar iyi ama o da kesmiyor bir başına.

    ezelle kıyaslanması başlı başına bir handikap dizi için. ne karakterler o kadar güçlü, ne senaryo o kadar iyi kurgulanmış. kenar mahalle mafya özentileri bile akıl eder şüphelendiği kişinin peşine bir adam takmayı. ecevit'i çözmek irfan için bu kadar zor olmamalıydı. ayrıca ecevit karakteri çok zayıf. sadece dedikodumsu hareketlerle iş yürütmeye çalışıyor. haliyle de yürümüyor.

    ha dizi izlenir mi? izlenir. ama abartılacak hiçbir özelliği yok. sıradan bir dizi.
    0 ...
  45. 569.
  46. Herkesin dedigi gibi hakikaten ilk bolumlerinin daha iyi oldugu git gide sarpa saran bir senaryoya sahip dizi.
    0 ...
  47. 570.
  48. ezelin ilk sezondaki tadıyla ilerlemekte

    ezelden tek farkı dayı gibi güçlü bi karaktere sahip olmaması

    onun dışında kurgu ve ilerleyişi beklentimin üzerinde açıkçası

    bi tek şu ecevit-ahu meselesine kılım..
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük