ecevit'in 'sürrpriiz' sahnesini hayatım boyunca unutmayacağım ve fragmanını bir türlü tv'de yakalayamadığım dizi.
O değil de bu cebrail tek kurşunla nalları dikecek potansiyele sahipse, kimsenin mi aklına gelmedi bu zamana kadar vurmak falan. Hele o ahu boşa orda yakında onu da uçursunlar bence.