anlam veremediğim tek şey, gizem kerimoğlu gibi bir suratsızın oy sıralamasında yukarılarda oluşudur. kıza şöyle bir bakıyorsun hadi güzellik ile ölçmeyeceğim, karakter desen duruşum var deyip de duruşu en kambur, yarışlar desen umrunda değil zaten oylarına güveniyor yayıla yayıla bir hareketler, konuşmalar.
Acun'un yakında öğretmenlik yapmaya başlayacağı yarışma. Semih ve nagihan gülüşünce "söyleyin de biz de gülelim" moduna girmiştir. Semih ünlülere geçince nagihan'da bir gevşeme oldu. Beraber dersi iyi kaynatıyorlar*. Acun sıralarını ayırabilir.
Bölüm tanıtımında, yalan ve dedikodudan patlama noktasına ulaşmak üzere olan nagiye serkay'ın maymun taklidiyle cevap vermesi normal olarak büyük bir olaydır ve sert tartışmalarada gebedir ancak acun bey bir yolunu bulup mutlaka işi rayına oturtacaktır. Bakalım neler olacak.
serkayın o gevşek ve ağzını yaya , ukala bir şekilde konuşması benim sinirlerimi çok ama çok zıplatıyor. geçen sene ütopyadaki bahadır bile böyle sinirimi bozmamıştı. umuyorum bir sürpriz olur da, bugün sevdirip gider.
ne yazık ki izliyorum boş vaktimde. gönüllü züppelerin o sahte kardeşliklerinin sınanmasını ve dağılmalarını görmek istiyorum. bundan sonra da dokunulmazlık kaybetsinler de biz de görelim kardeşlik falan kalıyor mu. bu yüzden bugün gizem kerimoğlu'nun kalması lazım. serkay zaten şu konseyde gitmez, damla gider umarım.
semihi arkadaşım gibi sevmeme rağmen , yunusun sağlam pabuç olmadığını düşünüyorum. çünkü her hafta farklı bir atraksiyon peşinde. yattara son yaptığıyla saçmalamış olsa da, yunus günçeye çocuk benzetmesi yapması çok normal. çünkü yunus günçe gerçekten 10 yaşından farksız. geçen senelerde yarışan tolga karel, alp kırşan, doğuş,dağhan külegeç,bozok gören,nihat doğan,taner tolga tarlacı,telefoncu emin gibi yaşı büyümüş ama hareketleri büyümemiş insan kontejyanından oraya alınmışlar yılmaz morgülle birlikte.bir de yattarayı kıyafetinden dolayı eleştirmesi ayrı bir saçmalık. hani verecek cevabı olmayan, susup hatasını kabul etmeyen insan, sırf üste çıkmak için saçmaladıkça saçmalar ya, yunusunki o hesap. umarım ezgiden sonra sen gidersin yunus. çok bile kaldın be deli reis. nagihan seni bir türlü sevemedim be ablacığım. ama yine de sergay ve afacanın hakkından gelmen için, kal o yarışmada.
zafer' i savunan hemcinslerime zafer gibi bir kanka, hateful eight gibi bir arkadaşlık ortamı lazım. zafer gibilerinden dayak yemeleri lazım. bir de nihal,aylin ,damla ve memüç gibi manitaları olursa ne ala. zafer'i savunan karşıcinsleriminde zafer,serkay,efecan gibi sevgilileri olmasını diliyorum. o da olmadı onlar gibi kankaları, damatları,çocukları ve yeğenleri de olabilir. bol bol psikolojik yıpranmayla karşılaşırlar. bunların olmasını yürekten istiyorum. belki o zaman savundukları zihniyetin ne kadar yanlış olduğu gerçeğiyle yüzleşir, bizim zihniyetimizdeki insanları anlarlar.
acunun adaletini tartışmamızın gereksiz olduğunu iyice düşününce anladım.
bu adam bozok kafa attığında;yanlışlıkla yapmış olabilir,hakan bir daha oyun alanına girme,hem zidane kafa attığında turnuvadan diskalifiye mi oldu dedi.ama berna ve pascalı diskalifiye etmesini bildi.hatta bernayı herkes istemedi diye algı yarattı.halbuki mert ve yiğit berna kalsın diye fikir beyanat etmişlerdi ve o yönde oy kullanmışlardı. turabi kağıda şeytan resmi çizdi,yiğiti yazarken,son iki harfi gösterdi ama gel gelelim en ufak uyarı almadı.semih efecik yazdı,azarın kralını işitti. turabinin herkese yaptığı hareketi,doğukan ona yapınca,turabi ona kum ve top fırlattı ama gel gelelim acun doğukana bir daha tahrik etme dedi.turabi geçen sene özlem elensin diye dokunulmazlıkta resmen yatıp nadyanın kazanmasını sağladı,acun bey sustu ama şimdi ise benzerini daha adil ve daha mertçe yapan semihe çatıyor.yıllar öncede survivor gs-fb de ayşıl çatır çatır oyun kazanmasına rağmen,finalde sinsi tanerin kazanması için takım oylaması yaptı.ama halk oylaması ve bireysel yarış yapmak istemedi bile finalde. o yüzden acun da çok hakkaniyetsiz çıktı demeyin şimdi.bu adam zaten hep böyleydi.
Serkay a oy attığım yarışma. Ruh hastası cahil ama egosundan geçilmeyen semih, barzo atakan, sıyırmış nagehan abi, ezik kerimoğlu gibi modellerin yanında bir kere olsun iyi, düzgün, dürüst, eğitimli bi adam kazansın.
yemeği yerden yalayacaksın.
seni elenme kotasına sokucam.(pota değil ama)
sen alaçatıya giremezsin.
bak işte barakanı tekmeliyorum.
bir baba hindi.
ünlüleri çamura gömücez.
atakan da delikanlı değilmiş ya.(arkadan konuşarak.)
nagihan sen böyle seviniyorsun bak.
şanslı kedicik.
balıkları semihin önüne fırlatırız ya, ne olacak, sevinsin gariban.
böyle eğitimli , böyle karakterli, böyle düzgün ruhlu olmaktansa, eğitimsiz olmayı,karaktersiz olmayı,ruh hastası olmayı yeğleyecek birçok insan bulurum.
nagihan ve atakanın eleştirilecek çok yönü olsada, şu pislik ikili efecan ve serkayın hakkından fazlasıyla geliyorlar. boşuna dememişler, dinsizin hakkından imansız gelir diye.
Semih'i, Gizem memic'e lakap taktigi icin, efecan'i konseyde efecik seklinde yazdigi icin uyaran acun ilicalinin, konseyde fotosel lakabi ile konusan, oyunda garip hareketlerle insanlarla dalga gecen serkayi uyarmadigi yarisma programi. Gectigimiz gunlerdede yine konseyde nagihan icin bazi maddeler soyleyen ezgiyi uyarmamisti. Ozetle bu yil yapimin ciddi sorunlar yasadigi ve seyirciye cok fark ettirdigi bir yarisma oluyor.
Bunlardan ayri olarak kendini bilgili ve ileri goruslu zanneden ve bu programi izleyerek bizim para kazandirdigimizi dusunenler var, arkadas rating olcum cihazi bu ulkede belli hanelerde var, olcumler orada yapiliyor, siralama ona gore belli oljyor ve reklam ucretleride buna gore belirleniyor. Ozetle bu ulkede 1500 hane izlese, geri kalan 50 milyon o programi izlemese bile degisen bir sey yok.
Serkay'ın yanında nagihan bile sempatik geldi. tabi nispet yapacak, sen onun taklidini yaparsan. Nagihan nispet yaptım seninle yarım kalmış meselemiz vardı deyince gönüllüler takımı topluca "aaa nispet yaptığını bi de ağzıyla itiraf etti" moduna girdiler. En azından kadın aklındakini söyledi, lafı çok da uzatıp eveleyip gevelemedi. Serkay kibar ses tonuyla konuştuğunda kendini haklı göstermeyi başarıyor halka. Halbuki oyunlarda semih kadar lafçı o da.
bazı insanlar kibar konuşarak, bütün terbiyesizliklerini örter. serkay da bunlardan biri. kibar konuşan biri olmama rağmen, kibarlığı terbiyesizliklerine alet eden insanlara ayarımdır. serkaya da öyle. o yüzden nagihan kaba konuşsada bugünlük terbiyesizlik yapmamıştır. nokta.