sürekli gönüllülerin oyun kazandığı yarışma ünlülerde atakan harici sayı getiren yok nagihan ezgi gidince herşey çok iyi olacak diyodu ama hiç öyle olmayacak.
Atakanı sevmem ama efecana yaptiği show cuk yerindeydi. Kimse farkettimi bilmiyorum ama atakan efecana yaptigi hülohop gecirme hareketini her seferinde sudan gecerken kendine de yapiyor.
Sürekli birbirlerini pohpohlayan, liseli dizilerinden fırlamış, amerikan özentili selamlar veren, böğürmekten başka birşey bilmeyen artislerden oluşan, şımarık kolej piçleri gibi oyun kazanınca 'aaa 10 a 5 mi kazandık aaa iletişim ödülü mü alo alo alooop 10 a 5 mi kasandık bi de yaaa' gibi gevşeklikler yapan tamamen utanç duyulacak bir gönüllüler takımı var.
Hadi pc de bir şey yok sınav sürecinde de insan şunu merak ediyor tamam ama ben sırf şu gevşekler yüzünden soğudum. izlememeyi düşünüyorum. Ben Utanıyorum sizin yerinize amk çocukları.
afacan-sergay-ibiş üçlüsü acur tarafından parlatılmaya çalışılsa da, bu çaba sonuçsuz kalacaktır. ibiş neyse de diğerlerinden çoğu insan nefret ediyor.
şehitlerdi, baş adamın düğünüydü, şampiyonlukdu falan bitti, yeniden gerçek hayata döndük. melaba!
anıran eşşek kol bantsız başladığı parkurun sonunda atış yaparken kolunda bantlan görüldü. acun abi ben almanyadan geliyom ama bana bile batıyo artık bu kurgu işleri. bokunu çıkardın abi, bit baks yapam mı sana?
Gönüllüler takımında ki yarışmacıların ciddi sorunları olduğuna inanıyorum özellikle serkay adlı yarışmacının, aynı düşünceye aylin adlı yarışmacıda sahipti, ilk potada eve döndü. Daha ironik olan ise elendikten sonra bile hala takımım için gibi açıklamalar yapması bu düşüncede kişinin ne işi var survivor'da anlamadım, aynı durum serkay içinde geçerli, takımı korumak zorundamısın yahu ? neden her hafta ihaleyi sen sırtlayasın ki, ünlüler takımında iş böyle değil kimse girmek istemiyor, ünlüler takımında iş bireysele dönmüş ancak gönüllüler takımında hala takım bozulmasın durumu var, bu tür durumlarda dağılma çok sancılı olur.
Bunun dışında yıllardır sürdürülen bu yarışmada ilk kez bu yıl yapım hatta acun ılıcalı olmak üzere survivorı kurguya çok düşürdüler, 3 bölümde bir patlak çıkıyor ortaya, hiç çekim yanlışı olmasa bile 2 - 3 haftada bir kural değiştiriliyor, oyun devam ederken kural değiştirmek isteğe göre eleme yapmak ile aynı kapıya çıkıyor. Sonuç olarak semih öztürk olmasaydı ratinglerde zor duruma düşebilirdi. Bunun dışında zaten bu kural değişimlerininde ratingler ile alakası var, mesela pazartesi neden dokunulmazlık oyunu eklendi açıklıyayım, çünkü pazartesi günleri (bkz: kırgın çiçekler) adlı dizi survivorı her türlü geçiyor ratinglerde, hatta AB de (bkz: yeşil deniz) bile zorluyor hali ile hamle gerekiyordu ve yapıldı ne kadar başarılı olaca yarın belli olur. Bu işler ince düşünülen olaylar yani.