acunun adaletini tartışmamızın gereksiz olduğunu iyice düşününce anladım.
bu adam bozok kafa attığında;yanlışlıkla yapmış olabilir,hakan bir daha oyun alanına girme,hem zidane kafa attığında turnuvadan diskalifiye mi oldu dedi.ama berna ve pascalı diskalifiye etmesini bildi.hatta bernayı herkes istemedi diye algı yarattı.halbuki mert ve yiğit berna kalsın diye fikir beyanat etmişlerdi ve o yönde oy kullanmışlardı. turabi kağıda şeytan resmi çizdi,yiğiti yazarken,son iki harfi gösterdi ama gel gelelim en ufak uyarı almadı.semih efecik yazdı,azarın kralını işitti. turabinin herkese yaptığı hareketi,doğukan ona yapınca,turabi ona kum ve top fırlattı ama gel gelelim acun doğukana bir daha tahrik etme dedi.turabi geçen sene özlem elensin diye dokunulmazlıkta resmen yatıp nadyanın kazanmasını sağladı,acun bey sustu ama şimdi ise benzerini daha adil ve daha mertçe yapan semihe çatıyor.yıllar öncede survivor gs-fb de ayşıl çatır çatır oyun kazanmasına rağmen,finalde sinsi tanerin kazanması için takım oylaması yaptı.ama halk oylaması ve bireysel yarış yapmak istemedi bile finalde. o yüzden acun da çok hakkaniyetsiz çıktı demeyin şimdi.bu adam zaten hep böyleydi.