Serkay'ın yanında nagihan bile sempatik geldi. tabi nispet yapacak, sen onun taklidini yaparsan. Nagihan nispet yaptım seninle yarım kalmış meselemiz vardı deyince gönüllüler takımı topluca "aaa nispet yaptığını bi de ağzıyla itiraf etti" moduna girdiler. En azından kadın aklındakini söyledi, lafı çok da uzatıp eveleyip gevelemedi. Serkay kibar ses tonuyla konuştuğunda kendini haklı göstermeyi başarıyor halka. Halbuki oyunlarda semih kadar lafçı o da.