kerimoglu'nun gitmesi ile gönüllülerin dedikodu kazanina dönecegi yarismadir. simdiye kadar ortak düsmanlar vardi, simdi sadece siz kaldiniz, bakalim ne yapacaksiniz.
semih fanları-alıntı.
Günden güne kendini çok iyi birisi yani güçlü bilen birisi ''NAGiHAN'' böyle giderse bi bok olmaz hemen mumunu söndürürrler hadi iyisin tamam da o zaman bi kere bile 1 ci gelemedi neden çünkü bi bok sanarak bi yere gelenemez.
Serkay iykide NAGiHANin taklidini yapmıs herkes övüyodur bunu
Açıkçası kerimoğlu'nu da sevmiyorum. Bir sürü de sebebi var. Ama giderkenki hüznü beni etkiledi açıkçası. Adadan ayrılanlar arasında en samimi hüznü yaşamış kişi kendisi.
Konseyle ilgili bir şey söyleceğim. Abi ben şu olayı anlamıyorum "aç insanların yanında yemek konuşulmaz" denmesine acayip uyuz oluyorum. Hayır sanki afrikalıların, fakirlerin yanında konuşuluyor. Yarışmaya aç kalacağını bilerek katılıyorsun zaten.
Bir de her seferinde aynı tartışma yaşanıyor. Gönüllüler yırtınarak seviniyor ya da abes bir tavırları oluyor. Ünlüler de karşılığını veriyor. Bu sefer gönüllüler masum ayağına yatıp sanki kendileri kuzu, ünlüler kurtmuş gibi "bize böyle böyle yaptılar" diye acitasyon yapıyorlar. Üstüne de "bir dahakine biz de yapacağız" diye atar gider yapıyorlar. Sanki ilk kez karşı takım yapmış gibi uzaylı görmüş adam tavrı takınıyorlar. Hayır zaten sadece aile ödülünde duyarlı olmak konusunda anlaşmamış mıydınız önceki bölümlerde?
serkay ve efecan kardeşlerim olsa(ki olabilir ben 84 lüyüm,afacan 90lı,sergay 91li) onları sinirlendiğim zaman hergün döver,mutlu olduğum zaman eldivenle bile olsa sevmem.
semih'in babası "oğlum seninle gurur duyuyoruz, allah bu gururu yaşattığın için senden razı olsun" filan diyor. sanki vatan kurtarıyor semih orada. bu nasıl bir kafa bu nasıl babalık böyle! "oğlum niye o şekilde konuşuyorsun, terbiyesizlik yapıyorsun oralarda, adam gibi efendi olsana" deyip oğlunu doğru yola sevkedeceğine.
Normalde 9'a on kala ve 9'u 20 geçe arası yarım saat reklam veriliyordu. ikinci reklamın da zamanı belliydi. Bu zamanı bilenler olarak kanalı değiştiriyorduk. Sonra ekşi'de biri bunu yazdı. Malum acun ekşi'yi takip ediyor.
Şimdi sürekli reklam süreleri değiştiriliyor.
ibrahim ve Efe can in Atakan dan başka konu bulamadığı yarışma . Erkekler nasıl kıskanc olur bunu görmüş olduk.
Serkay in kibar delikanlı ,
Semih ,yunus ve nagihan in sinsi ötesi varlıklar olduğu
Yattara nin gizli kibirli ve gizli sinsi olduğu ,
Ve inşallah da Atakan in şampiyon olacağı yarışma
Yine yeni yeniden semihin yüzde yüz haklı oldugu bi bölüm olmuş. Semih oyunu kaybettiğinde önüne bayrak at aşağıla kışkırt ! Oyun kaybedince kimse benim kaybettigim oyundan sonra konuşamaz diye ağla küfür et! Yok öyle dünya serkaç efendi !
barzo dili ve edebiyatını bıraksa; bi de "benim bi duruşum var, herkes bilir"in ötesinde kendini ifade edebilmeyi becerebilse atakan çok tatlı adam aslında. oyunlarda panter gibi, arada da böyle o cüssesine rağmen kedi gibi, minnoş bişey oluyo, nagiye bile şefkatle yaklaşıyo falan. sevimli lan.
acunun serkaçı sıçtıkça sıçıyor, acun bile sıvayamaz artık. biri şuna, semihle ikisinin arasındaki istatistikte semihin önde oldugunu söylesin. salak dün iki oyun aldı diye kendini kahraman sanıyor. memiçle deli reyizden sonra en başarısız yarışmacı halbuki.
serkaça yapmıyor olsa, ukelaligindan dolayi semihe söverdim ama o alaçatı bebesini gömmesi çok hoşuma gidiyor.
kıtalar arası foton transferi çalışmama ara verdiğim zamanlarda izlediğim program. yoksa beni bilirsiniz, böyle avam işlerle aram yoktur.