kendim hariç ne kadar sigara içen varsa o kadar iyi " 8 liralık sigaradan devletin aldığı vergi 5 lira 22 kuruştan 6 lira 53 kuruşa yükseldi." 2 paket içen 3e çıksın. vergi hedefine ne kadar yaklaşılırsa diğer ürünlerin dolaylı vergisi o kadar az artar. benzine az zam gelmesini istersem problem yok sigaradan fazla vergi toplanıp benzine daha az zam gelsin şeklinde çözüm sununca problem olmamalı..
artık 5 6 yaşında çocukların bile içtiğini görmekteyim. geçenlerde yolda yürürken bir adama yalvarıyorlardı sigara vermesi için ve adam içtiği sigarasını yere attığında hepsi çullandılar. yazıktır günahtır. daha ufacık çocuklar. büyükler de nasıl oluyor da göz göre göre içer anlamıyorum. hem sağlığa zarar hem de cebe.
şu illeti içmeyelim, içtirmeyelim kardeşlerim.
Küçükken büyüklerime özenip bende sigara içeceğim derdim. Özellikle askere gidince kışın soğukta içerim ya diye saçma sapan bir düşüncem vardı. Düşünün yani çocuklukta sigaranın etkileri büyüktür. Ama zararları ve özellikle cebe olan zararı nedeni ile hiç içmedim. Geçenlerde bir hesap yaptım, abartmandan herkes gibi normal sigara içseydim zararları hariç 25 bin Türk lirası uçmuştu. Lütfen düşünün ve idrak edin. içiyorsanız bile bırakın, tabi ki de en önemli husus sağlık ama bu anlattığım maddiyat konusu da bırakmakta bir nebze de olsa size yardımcı olur.
Sigara vazgecilmezimdir, sigara benim dostumdur, kardesimdir, dert ortagimdir... sigara oldurmez surundurur. aslinda cok iyi biliyorum ki sigara dertlerin caresi degildir ama ben vazgecmekte istemiyorum ondan. hani bile bile gidersin ya bosluga olecegini bile bile bir adim daha atarsin... iste benim ki o hesap...
içerken bağırsakları çalıştıran, tok tutan ve zayıflatmaya yarayan, zaten şöyle bi etrafa bakıldığında düzenli sigara içen insanlar daima zayıf insanlardır.