Candır, canandır. Saçma görülse de gerçekten stresi azaltmaya yardımcı olur. Babanla tartışırsın, moralin bozuktur, çıkıp bir sigara yakarsın, ilk nefeste fiktir çekme gücü gelir insana.
insanların ne kadar zavallı olduğunun kanıtı. nikotinmanların genel sorunu; sigarayı seviyorum. o benim dostum. klasik madde bağımlılarının ana savunma tezi. bir şahıs yalan söylese de eğer durum ciddiyse itiraf etmez. ne zaman ki her yerden oklar üstüne yöneltilir o zaman şakır itirafları. sigara da böyledir. yüksek derece bağımlılığa ulaştıktan sonra şahıs birşeylerin ters olduğunu anlarsa o zaman bağımlı olduğunu itiraf eder. ha kokain, eroin, alkol, esrar bağımlılığı ha sigara bağımlılığı. inanın fark pek yok. eroin gibi maddelerin farkı, inanılmaz yıkıcı fiziksel etkileri ve yanında psikolojik etkileri ama nöronlarda yaptığı kalıcı hasarlar açısından çok büyük farkları da yok.
not: bir zamanların 5 yıllık sigara bağımlısı yazdı.
kokusundan nefret ettiğim, dumanını açık havada dahil duyduğumda alerjiden geberdiğim zehir.
tamamen, her yerde yasaklansa sevineceğimdir.
bir de şebnem ferah şarkısı.
Dijital dünyanın yakıtı, happy hourların olmazsa olmazı. Arkadaşım ile bir gün sigaradan konuşurken şöyle dedi, Marlboroyu bırakıp Camele geçtiğim yıl 94 falandı. Ben de o senelerde 3 yaşındaydım dediğimde ortalıkta bir kahkaha koptu. Olsun, zaman geçti ben sigaraya başladım. Ben Winston Lightı bırakıp this beigee geçtiğimde de kuzenim üç yaşında olmuş oluyor. Keser dönüyor, sap dönüyor, gün geliyor zaman maman dönüyor. işte bunlar hep keyf.
Gitmemesi gerekirken çekip giden sevgili, yarı yolda bırakan yakın bir dost ve ölümünü görmemen gerekirken babanın gözlerinin önünde ölmesi.
Bunlar üst üste olurken yanınızda kimse kalmayınca insan arayış içine düşünüyor. Belki yeni bir arkadaş, yeni bir sevgili. Fakat ikisi de benim yarama çare olmadı.
Bir o vardı yanımda. Dumanından derin bir nefes çekip rahatlatan sigara.
Kimine göre başınıza gelen en kötü şey olabilir ama beni bunalımdan çekip kurtaran o oldu.
Tekrar belirtmek istiyorum. Teşvik söz konusu değildir. Başlamamışsanız hiç bulaşmayın.
Not: Şu zamana kadar 1 paket anca bitirmişimdir. Sadece zor zamanlarda kullandım.
psikolojik rahatlama unsuru. vücudunuzu mahvettiğinizi bile bile vazgeçemezsiniz bazen. çünkü o bir nebze olsun rahatlatır sizi.
bazen en iyi dosttur sigara.
bazen dertleşirsiniz sigarayla. evet, yanıp giden o cansız varlıkla dertleşirsiniz bazen bir deli gibi.
her nefeste sizden bir parça da gider.
bazen de mutluluktur sigara. sonunda mutluluğu bulmuşsunuzdur, işte o an da bir sigara yakmak istersiniz, belki de son sigaranız.
zararlıymış, kimin umrunda? yak bi sigara!