kendim hariç ne kadar sigara içen varsa o kadar iyi " 8 liralık sigaradan devletin aldığı vergi 5 lira 22 kuruştan 6 lira 53 kuruşa yükseldi." 2 paket içen 3e çıksın. vergi hedefine ne kadar yaklaşılırsa diğer ürünlerin dolaylı vergisi o kadar az artar. benzine az zam gelmesini istersem problem yok sigaradan fazla vergi toplanıp benzine daha az zam gelsin şeklinde çözüm sununca problem olmamalı..