artık 5 6 yaşında çocukların bile içtiğini görmekteyim. geçenlerde yolda yürürken bir adama yalvarıyorlardı sigara vermesi için ve adam içtiği sigarasını yere attığında hepsi çullandılar. yazıktır günahtır. daha ufacık çocuklar. büyükler de nasıl oluyor da göz göre göre içer anlamıyorum. hem sağlığa zarar hem de cebe.
şu illeti içmeyelim, içtirmeyelim kardeşlerim.