Küçükken büyüklerime özenip bende sigara içeceğim derdim. Özellikle askere gidince kışın soğukta içerim ya diye saçma sapan bir düşüncem vardı. Düşünün yani çocuklukta sigaranın etkileri büyüktür. Ama zararları ve özellikle cebe olan zararı nedeni ile hiç içmedim. Geçenlerde bir hesap yaptım, abartmandan herkes gibi normal sigara içseydim zararları hariç 25 bin Türk lirası uçmuştu. Lütfen düşünün ve idrak edin. içiyorsanız bile bırakın, tabi ki de en önemli husus sağlık ama bu anlattığım maddiyat konusu da bırakmakta bir nebze de olsa size yardımcı olur.