"Greenbutts" adıyla üretilen bu sigara izmaritleri doğada, doğal yollarla 1 ay kadar kısa sürede çözünüyor ve böylece normalde 15 yıl civarında sürebilecek bir çevre kirliliğinin önüne geçilmiş oluyor (normal izmaritler doğada 15 yılda yok olmaktadır). Ancak bu zaten daha önce çeşitli sigara üreticilerinin attığı bir adımdı, bu açıdan pek bir yenilik yok. Henüz güvenilir kaynaklarca doğrulayamamış olsak da, bu yeni icatta ise izmaritlerin sadece biyoçözünür olması hedeflenmiyor, aynı zamanda içerisine yerleştirilecek olan tohumlar aracılığıyla da yeşil doğaya destek olunması hedeflenmektedir." diyor haberde.
ülkemizde paketi 6-7 liraya satılması sebebiyle, günlük harçlığını almış alelade bir ergenin bile rahatlıkla ulaşabileceği zehir. yapacaksın abi paketini 40 lira, ne kanser vakası olacak nede seninin kansere milyar dolarların gidecek.
bir çok insanın defalarca kez ''pazartesi bırakıyorum abi'', ''bu paket bitsin son'' dediği,
ancak her salı yeniden başladığı diyetler gibi olan bağımlılık kaynağı.
şahsım adına şunu söyleyebilirim ki,
çok seviyorum bilader, bildiğin seviyorum bayağı bayağı.
bir biranın yanında mesela,
sonra yemekten sonra türk kahvesiyle...
seviyor ve bırakamıyorum.
bırakmak da istediğim yok sanırım aslında.
bu bırakma işi kafada bitiyor diyorlar ya,
işte benim kafa hep, türk kahvesi sigara modunda kalıveriyor.
Seni icat edeni de, satımına izin vereni de, satani da, alanı da gelmişini, geçmişini zikeyim. Senin yüzünden uyku uyuyamaz oldum. 1 haftadır iyileşemiyorum. Odadan kokun çıkmıyor. Odadan dışarı adımımı atsam bu sefer de koridorda içenlere rastlıyorum. Ibne, soyka, pis, bok şey. Madafaka seni.
Edit: bazıları gibi "alan" dedim diye üstünüze alınmayın, ha gerçi isteyen alına da bilir.
Her seferinde bırakıp tekrar tekrar başladığım lanet şeydir. kötüdür. çayın yanında iyidir, üzüldüğünde iyidir, sevindiğinde iyidir, efkarlandığında iyidir , mola verirsin iyidir , maçtan önce iyidir , seviştikten sonra iyidir , birayla iyi gider , uyanınca iyidir , yolda tek başına yürürken iyidir , ..., iyidir,... ama sonunda yinede kötüdür. lütfen başlamayınız ve başlatmayınız.